0/5 - (0امتیاز)
02 آذر 1398 ساعت :17:48 1074

طریقه سفر از کوالالامپور به پنانگ

اگر دوست دارید از هیاهوی شهر کوالالامپور دور شوید و بیشتر به دامان طبیعت پناه ببرید، حتما سری به پنانگ بزنید.

در ایالت پنانگ شما با مناظر طبیعی و جاذبه های بی نظیر و نیز فرهنگ متفاوتی از دیار مالزی مواجه خواهید شد. در ادامه جاذبه های گردشگری دیدنی پنانگ را شرح خواهیم داد...

چرا باید به پنانگ مالزی سفر کنیم؟

ایالت پنانگ در مالزی دارای تراکم جمعیت حدود 1700 کیلومتر مربع بوده و در نتیجه از پر جمعیت ترین مناطق کشور مالزی محسوب می گردد. شاید بپرسید دلیل محبوبیت پنانگ در نزد گردشگران تور کوالالامپور چیست؟ باید بگوییم این دلایل شامل غذا های خوشمزه و منحصر به فرد طبخ شده در پنانگ که با قیمتی ارزان نیز عرضه می شوند، هنر های دستی و خیابانی این ایالت که به طور گسترده و با قیمتی مناسب دردسترس می باشند، مکان های زیبا و دیدنی فرهنگی و تاریخی و نیز مزارع و پارک های طبیعی آن می باشند. این ایالت زیبا و غنی که در همسایگی ایالت جورج تاون قرار گرفته است، یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های طبیعی در مالزی محسوب می شود که توصیه می کنیم بازدید از آن را در برنامه سفر خود بگنجانید.یکی از نخستین صحنه هایی که در ابتدای ورود به پنانگ توجه شما را به خود جلب خواهد نمود تابلو ها، نقاشی ها و آثار هنری می باشد که در کنار خیابان ها به نمایش گذاشته شده است. این تابلو ها اکثرا کار هنرمندان محلی بوده و دارای طرح ها و رنگ های بسیار زیبایی می باشند و می توانید آن ها را به قیمت های نازلی تهیه فرمایید. همچنین گاها می توانید نقاشان هنرمندی را پیدا کنید که از روی چهره شما آثار زیبایی را خلق می نمایند. علاوه بر این اغذیه فروشی ها، کافه ها و رستوران های سنتی بسیاری در سرتاسر شهر وجود دارند که خوراکی ها  نوشیدنی های خوشمزه ای را خدمت شما سرو می نمایند. همچنین پنانگ به دلیل طبیعت بکر و زیبای آن در نزد مسافرین تور ارزان مالزی محبوب می باشد که فرصت مناسبی را برای گشت و گذار در میان طبیعت زیبای مالزی فراهم می آورد. همچنین بوتیک ها و مغازه های سوغاتی گوناگونی در ایالت پنانگ وجود دارند که بد نیست به آن ها نیز سری بزنید. اگر علاقه مند به سفر به پنانگ هستید می توانید در ادامه با ما همراه باشی تا طرق مختلف سفر از کوالالامپور، پایتخت مالزی را به پنانگ خدمت شما عرض کنیم.

  • پرواز ارزان قیمت از کوالالامپور به پنانگ

یکی از ارزان ترین بلیط ها به این منظور سفر با شرکت های هواپیمایی مانند AirAsia می باشد که هزینه سفر با آن از کوالالامپور به پنانگ در حدود 200 رینگیت مالزی است. این پرواز که به صورت یکطرفه انجام می شود در حدود یک ساعت زمان خواهد برد و نسبت به سایر گزینه های سفر بسیار سریع تر و مقرون به صرفه تر می باشد. این پرواز از آنجایی که یک پرواز داخلی محسوب می گردد، اهالی بومی مالزی می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند اما شما برای سفر با این پرواز ها نیاز به ارائه پاسپورت نیز خواهید داشت. در نهایت اگر در سفر با تور لحظه آخری مالزی زمان محدودی دارید، پرواز بهترین و راحت ترین گزینه می باشد.

  • سفر با قطار الکترونیکی مالزی (ETS)

این سرویس توسط شرکت راه آهن مالزی برقرار گشته و شامل مسیری از کوالالامپور به ایالت پنانگ نیز می باشد که می توانید همراه یا آن سفر نمایید. این خط سرویس که روزی پنج بار سفر دارد از ایستگاه سنترل کوالالامپور شروع به حرکت نموده و در ایتگاه باترورف پنانگ توقف می نماید. سفر از کوالالامپور به پنانگ با قطار های ویژه ETS حدود چهار ساعت به طول انجامیده و هزینه آن نیز عموما شصت رینگیت مالزی می باشد.

  • سفر با اتوبوس

سفر با اتوبوس از کوالالامپور به پنانگ حدود 4 تا 5 ساعت به طول می انجامد و این روش سفر بسیار ارزان نیز می باشد به طوریکه هزینه سفر با اتوبوس از کوالالامپور به پنانگ تنها حدود 40 رینگیت مالزی می باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید از اتوبوس های ویژه تر و لوکس تری نیز بدین منظور استفاده نمایید که طبیعتا قیمت آن ها افزایش می یابد زیرا دارای امکاناتی همچون صندلی های بزرگ تر و راحت تر، امکانات ویژه و سرویس های کترینگ ویژه هستند. قیمت این نوع اتوبوس های ویژه که به Aeroline نیز معروفند، در حدود 70 رینگیت مالزی می باشد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران