0/5 - (0امتیاز)
30 دی 1398 ساعت :15:36 941

باتو فرینگی (زیباترین منطقه پنانگ مالزی)

باتو فرینگی (Batu Feringhi)، یکی از مناطق اصلی ایالت پنانگ مالزی به غیر از جورج تاون است که پر از جاذبه ها و تفریحات شگفت انگیز است.

به لطف موقعیت استراتژیک خود منطقه ساحلی باتو فرینگی در تور مالزی بسیار شهرت پیدا کرده است، به این معنی که تفریحات بسیار و جاذبه های طبیعی شگفت انگیزی در این منطقه وجود دارند. با وجود جاذبه های متعدد و گوناگون خود، این منطقه ساحلی هرگز برای گردشگران خسته کننده نیست! در این مقاله می خواهیم به برخی از جاذبه های گردشگری محبوب در این منطقه زیبای مالزی که یکی از مناطق اصلی ایالت پنانگ مالزی بعد از جورج تاون می باشد، اشاره نماییم. برای مشاهده نحوه سفر از کوالالامپور به پنانگ، اینجا را ببینید.

  • کارخانه پنانگ باتیک (Penang Batik Factory)

آیا تا به حال روند تولید پارچه های رنگارنگ و زیبا را تماشا کرده اید؟ باتیک یک روش سنتی برای تولید پارچه در مالزی می باشد. کارخانه Penang Batik در Teluk Bahang ، یکی از پیشگامان تولید باتیک در این جزیره است که طیف گسترده ای از باتیک های با کیفیت را ارائه می دهد ، از باتیک های چاپی گرفته تا قطعات دست ساز. با بازدید از پنانگ باتیک می توانید علاوه بر مشاهده روند ساخت پارچه های باتیک از گالری های هنری آن نیز دیدن نمایید. به علاوه، می توان گفت پنانگ باتیک یکی از بهترین مکان ها برای خرید پارچه در مالزی می باشد. آیا علاقه مند به ساخت یک باتیک به تنهایی هستید؟ این کارخانه همچنین کارگاهی را ارائه می دهد تا بتوانید این فرایند جالب را تجربه کنید.

آدرس: تلوک باهانگ، پنانگ، مالزی

ساعت کار: 9 بامداد-5:30 بعد از ظهر.

  • مزرعه میوه های گرمسیری (Tropical Fruit Farm)

مزرعه میوه های گرمسیری یک باغ ارگانیک به مساحت 25 هکتار در ایالت پنانگ مالزی با بیش از 250 نوع درخت میوه گرمسیری و نیمه گرمسیری است. این باغ با هدف حفظ درختان میوه نادر و عجیب و غریب ، که البته شامل نماد مالزی ، درخت دوریان است. راه رسیدن به اینجا ممکن است کمی پرپیچ و خم و طولانی باشد ، اما مطمئن باشید که از بازدید آن در تور ارزان مالزی پشیمان نخواهید شد. این باغ روزانه تورهای دو ساعته ای را برگزار می کند که می توانید در مورد میوه ها اطلاعات ارزشمندی کسب کنید و از فرصتی برای چشیدن از محصولات محلی نیز بهره جویید. در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات عمومی ، مزرعه میوه های گرمسیری در باتو فرینگی با میان وعده های سبک ، آب میوه ها و کباب های مخصوص از بازدید کنندگان پذیرایی می کند.

آدرس: Jalan Teluk Bahang ، 11000 Pulau Pinang.

ساعت کار: 9 بامداد-5 بعد از ظهر. (روزانه)

شماره تماس: +604-8665168

  • بازار شبانه باتو فرینگی

این بازار مکانی است که می توانید کالاهای ارزان قیمت و جالب بسیاری را در آن بیاید! همچنین لوازم و سوغاتی های مالزی تخفیف دار در این بازار زیبا به فروش گذاشته شده اند. از پوشاک گرفته تا زیورآلات، صنایع دستی، سوغاتی ها، لوازم خانگی، پارچه ها و پتوها و حتی میوه های خوشمزه و رنگارنگ در این بازار در معرض فروش قرار دارند. قسمتی از این بازار در فضای داخلی و قسمتی از آن در خارج قرار دارد که منظره زیبایی را از یک بازار سنتی مالزی به نمایش گذاشته است.

آدرس: Jalan Pantai Batu، Taman Pantai Batu، 11200 Tanjong Bungah، Pulau Pinang.

ساعت کار: 7 بعد از ظهر-12 صبح (روزانه)

  • پارک ملی پنانگ (Penang National Park)

پارک ملی پنانگ که کوچکترین پارک ملی جهان و در عین حال یکی از زیباترین ها در انواع خود می باشد ، مکانی مناسب و دلپذیر با آبشار و استخر بوده و برای شنا مناسب است. فعالیت های تفریحی دلپذیر بسیاری را می توان در این پارک انجام داد مانند پیاده روی در جنگل ، پیاده روی در ساحل ، ماهیگیری و حمام آفتاب گرفتن در سواحل ساکت با شن و ماسه های طلایی! به خاطر داشته باشید که این مکان محبوب در تور لحظه آخری مالزی پیچ و خم است و هر مسیری شما را به مقصد مکان های مختلف زیبایی مانند ساحل میمون ، پنتای کراچوت ، موکا سر و ... می کشاند. بنابراین برای جلوگیری از گم شدن حتما نقشه پارک را از قبل بررسی کنید.

آدرس: Pejabat Taman Negara، Pulau Pinang، باتو فرینگی

ساعت کار: ساعت 7:30 بامداد-6 بعد از ظهر. (روزانه)

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران