0/5 - (0امتیاز)
12 اسفند 1398 ساعت :12:23 1234

موزه تاریخ باکو آذربایجان

موزه تاریخ باکو آذربایجان (history museum baku) که در سال 1920 تأسیس شد یکی از قدیمی ترین و همچنین بزرگترین موزه های واقع در آذربایجان است.

این مجموعه و نمایشگاه ها نشان از توسعه فرهنگ مادی و معنوی ، مبانی اسناد تاریخ سیاسی و زندگی اقتصادی و اجتماعی آذربایجان از دوران باستان تا به امروز است.

چرا باید از آن در تور باکو بازدید کنید؟

این موزه در خانه Taghiyev (حاجی زینال آبادین تقیف) قرار دارد ، این بزرگوار نفت در اوایل قرن XX زندگی می کرد. با مراجعه به موزه با شرایطی روبرو خواهید شد که افراد ثروتمند آن زمان نیز در آن زندگی می کردند. موزه اخیراً مرمت شده است و شامل چندین نمایشگاه تعاملی است.در حقیقت ، تمام نمایش ها به زبان های روسی ، آذری و انگلیسی در برچسب های مجاور نمایشگاه ها توضیح داده شده است.

تقیف در یک خانواده فقیر متولد شد و در کودکی برای حمایت از خانواده سخت کار کرد. او با پس انداز خود مقداری زمین خریداری کرد و نفتی یافت و از طریق سرمایه گذاری های بیشتر در صنعت نساجی ، مواد غذایی ، ساخت و ساز ، ماهیگیری و کشتی سازی به طرز باورنکردنی ثروتمند شد - او ثروت خود را برای خیرین و نیکوکاری نیز استفاده کرده است ، مانند ساخت تئاتر ملی ، مدرسه دخترانه ، بورسیه تحصیلی برای دانش آموزان تا بتوانند تحصیلات خود را در کشورهای خارجی و ... ادامه دهند.

عمارت وی با بیش از 100 اتاق پس از به دست گرفتن کمونیست ها در سال 1920 به موزه امروز (که در سال 2008 بازسازی شد) تبدیل شد ، با این حال ، آنها همچنین بسیاری از مبلمان و اقلام با ارزش را حذف کردند. این موزه توسعه کشور را از روزهای اولیه تا عصر حاضر و با تأثیر اشغالگران ، عثمانی و روسی به تصویر می کشد.

این نمایشگاه ها در 2 طبقه نشان داده شده است ، در اتاق های شگفت انگیز ، حتی یک باغ زمستانی ، تقیف باید طعم بسیار خوبی داشته باشد. هزینه ورودی 10 منات (حدود 6 دلار آمریکا) است ، هزینه راهنمای تور 10 منات دیگر بود. این موزه دوشنبه ها بسته شده است. دیدن و پردازش کلیه اطلاعات 2-3 ساعت طول خواهد کشید.مراقب باشید ، موقعیت مکانی در نقشه گوگل Tripadvisor اشتباه است ، این موزه در مرکز شهر است ، در جاده حاجی زین‌ال آبادین تقیف. این موزه همچنین به عنوان موزه تاریخ HZ تقیف مشهور است ، تحت این نام مکان موزه به درستی در نقشه گوگل قرار دارد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

حدیث
    ۱۴۰۲.۵.۲۵اونجا بودم هتل افتضاح بود خیلی کوچیک بود اتاقا ،آب سرد نداشت،حموم و سرویس بهداشتی به شدت کثیف بود،اصلا روزانه اتاق رو تمیز نمیکردن،صابون و شامپو شارژ نمیشد ،تنوع صبحانه کم بود!فقط و فقط برخورد پرسنل خوب بود
    مسافرغریبه

من توهتل رفتم صبحانه خوردم (صبحانه بی کیفیت )بعدکه خواستم یه لیوان آب میوه بخورم(آبمیوه پودرشربت ) چون آب آشامیدنی خالی بود مدیریت گیر داد که چرا آبمیوه میخوری نخور وفلان! به گروه که اکثرا اقوام بودن گیرداده بودن که چرا صبحانه زیادخوردیدو..روز آخر دوتاچمدون سوار ون نکردن که مسافرها مجبور بشن کلی پول هزینه اون دوتاچمدون بکنن وبا باربری توایران تحویل بگیرن و به حساب تلافی صبحانه شده باشه!خیلی گدا گشنه هستن نمی ارزه پول هدردادنه این هتل یه ش ***نامی هم هست توشهر وان لیدره که کلا یه کلاش زبون بازه به هیچ وجه بهش اعتمادنکنیدو گول زبونشو نخورید

مقدم
    این هتل دو ستاره است نسبت به قیمتش خوبه پرسنل خوبی داره صبحانه معقولی داره سرویس بهداشتی وحمامش کمی فرسوده شده من سه شب اونجا بودم ناراضی نیستم
    مسافر
    جدیدا رفتم خیلی عالی شده باز سازی کردن مدیریت عوض شده همه چی عالی بود
    هلیا
    سلام من چند ماه میرم واقعا عالی هست از همه نظر از زمانی که بازسازی شده عالی شده ما و بقیه دوستان واقعا راضی بودن
    سمانه سعیدی
    این هتل نیست یه دخمه تنگ که در حد اشغال دونی های ایران هم نیست خودتون برید ببینید چه افتضاحی هست ملحفه های رنگ ورو رفته از نظر بهداشت و نظافت صفر وقیمت بالا فاصله زیاد تا جمهوریت که اصلا ارزش امتحان کردن را ندارد با این قیمت هتل نزدیک خیابان زیاد هست
    مهدی
    محیط اتاقهای هتل بد نیست،ولی مشکل روشن نکردن کولرهای اتاق،ونبود همیشگی آبگرم آزار دهندست.رفتار پرسنل خانم ترکش خوبه،ولی این آقا رضا آدم نرمالی نیست.آقای لطفی هم آدم بدی نیست.البته واسه تعویض ملحفه ها هم نباید ازشون انتظاری داشت
    کیوان
    مزخرف ترین هتل بود که تا به حال دیدم خواهشا پول خودتونو به هدر ندین ،برخورد پرسنل زیر صفر، صاحب هتل یعنی بی فرهنگ ترین ادمه روی زمین برخورد خیلی بد با مسافران ، از هد پرر کردن هتل و خوابیدن در لابی ،گرم نبودن اتاق، نبود بهداشت ، همه جا کثیف،
    ایرانی با غیرت

با سلام امروز 8فروردین 1401 تازه برگشتیم رضا نامی هست که خیلی کلاهبرداره کیوان نامی هست که هیضه مارکو نامه دراز قدی هست که آدمه ایناست اینا یه اکیپه کلاه بردارند تو رو خدا این هتل نرید رفتارهای زشتی دارند و کلاشن درد به معنای واقعی کلمه یعنی اگه میشد .

نیما
    هتل خیلی خوب و تمیز بود ،خیلی راضی بودیم و دوباره برمیگردیم.به شما هم پیشنهاد میدم باصرفه و اقتصادی هست
    سحر غضنفری
    هتل از لحاظ تمیزی و لوکیشن در حد خوب میباشد.و کارمندان بسیار معدب و در کل خوب و قبل قبول بود.
    اسد
    هر شب مسافر ها مست می کردن و با هم دعوا می کردن و اربده کشی می کردن و اتاق ها کوچک و سرویس بهداشتی خوبی نداشت و روز اول فقط دو عدد صابون و شامپو کوچلو دادن اصلا خوب نبود
    امیر
    با سلام هتل از نظر تمیزی اصلا خوب نبود و آب هتل گرم نمی شد و صبحانه نسبت به سه ستاره بودنش خوب نبود و اتاق ها فضای کمی داشت و پرسنل دلسوزی نداشت
    احسان
    تو رو خدا این هتل را حذف کنید آقای آدم تو چادر بره بهتر از این هتل هست خیلی آزار دهنده ست رفتار کارکنان . صبحانه کم و بی کیفیت و بد اصلآخوب نیست
    مجید نجفی
    ما سال ۹۸ رفتیم هتل خوبی بود.هم ابگرم به اندازه کافی بود هم اتاق ها تمیز و صبحانه هم با تنوع کافیه
    ایدا کهندانی
    افتضاح بود.هرشب پارتی میگرفتن.ساعت ۳ شب میومدن در اتاق میزدن.افتضاحه.سرویس بهداشتیش خراب بود.رسیدگی صفر
    حسین
    تو رو خدا این هتل را از لیست هتل های تور حذف کنید . هتل خیلی بد . مدیریت بد . اصلآ جالب نیست . حال گیری تمام عیار هست
    خاتواده حسنی
    سلام من دوسال پیش هتل کروان بودم با همسرم خیلی هم راضی بودیم اتاقمون تمیز بود سرویسها هم تمیز بود صبحانه هم خوب بود قیمتشم هم واقعا خوب بود بعضیا میخوان هم مفت باش هم هتل پنج ستاره
    ایلداری 2
    من وهمسرم سه سال پیش توکروان هتل اقامت داشتیم واقعان جمع دوستانه ای داشتن کارکنانش،صبحانه تادیروقت یعنی تانزذیک ده ونیم برقراربوداززیتون درجه یک تاشیرینی خانگی،واقعان خوش گذشت بهممون فقط سشوارنداشت ولی ازنظرگرماوگرمی اب ونظافت عالی بودحتی ماامسال دوباره شهریورمیخوایم بریم به همون هتل ،
    حسین
    ناظر محترم سایت . قهوه در لابی اصلأ وجود نداره فقط چایی اونهم صبح و غیرتازه تا شب و در اتاق ها هم چای ساز و... وجود نداره فقط اتاق کوچک و یخچال و تلویزیون و سشوار . اتاقهای نسبتا سرد صبحانه ضعیف
    محمد
    أقا شهرام یه جوری تعریف میکنید که کاملأ تابلوهست که از کارکنان همان هتل هستید چون 100%بر عکسِ ?? اصلأ اتاقها نظافت نمیشن تو این هتل و اب گرم هم که نداره . صبحانه هم که خیلی ضعیفِ در حد قابل قبول نیست اصلأ
    امیرعلی

هنوز متأسفانه این هتل مشکلات زیادی داره و صبحانه هتل در مقایسه با 3ستاره های دیگه خیلی خیلی ضعیف تره و مشکلات. گرمایش و اب گذم همچنان پا برجاست در مجموع با همین قیمت حدود 50لیر ای از هر نفر .شب هتل های خیلی بهتری از جمله سوییت روبرویش هستن در مجموع پیسنهاد نمیکنم ما پشیمان شدیم از انتخاب این هتل

شهرام نیک بین
    ما یک گروه 13 نفره بودیم که 21 آبان به هتل کروان رفتیم و 5 اتاق گرفتیم هتل خیلی خوبی بود و صاحب هتل آقای لطفی مرد خیلی خوب و مهربانی بودند آب گرم و سشوار و دمپایی هم اتاق ها داشتند نظافت اتاق ها هم خیلی خوب بود و هر روز اتاق نظافت میشد اینترنت رایگان هم داشت یکی از اتاق ها سرد بود به آقای لطفی گفتیم یک اتاق دیگر به ما دادند صبحانه هتل هم خیلی خوب بود هر چقدر هم میخوردی کسی چیزی نمیگفت
    رضا شمس
    بدترین هتلی که تا حالا رفته بودم اتاق سرد ملافه ها کثیف نظافت صفر
    محمد
    اتاقهای کوچک نداشتن اب گرم سرد بودن اتاق صبحانه ضعیف از معایب و ورود و خروج 24ساعته و نو و تمیز بودن لابی و راهروها و.... هم از مزایا کرایه تو فصل ابان حدودأ نفری 50 لیر یعنی 100ت برای هر شب
    حسین خسروی

ضمن تشکر دوستان در سفر زیاد رو هتل حساس نباشین شما صبح که صبحانه میخورین باید برین گشت و گذار و خرید و .... در پاساژ هایی چون avm دونر های خوش مزه صبحانه این هتل هم با توجه به قیمت هتل خوبه قضیه اب گرم هتل را هم. من دقیقأ امروز از اقا رضا پرسیدم تا حدودی حل شده و طی چند روز اینده کاملأ حل میشه امکان ورود و خروج 24 ساعته از مزایای این هتلِ در مجموع سخت گیر نباشین زیادی و یادتون باشه هر جایی و هر کسی خوبی ها و بدی هایی داره و مشکل اب گرم که حل شد قطعأ با اومدن به این هتل ناراضی نمیشین. در خصوص صبحانه هم گفتن خوبه ولی کمبود برخی چیزها بخاطر کاهش هزینه هاست که بجای این کارها هزینه کنید و برین گشت و ابشار و کشتی و... نبود دمپایی و صندلی و... را هم اعلام کنید. میدن بهتون و مسئله اب را هم که حل میشه امنیت هم که مشکلی نداره تو این هتل خوبِ خوب کل نظرات منفی قبلی را منتفی میکنه فقط میمونه برخوردهایی که برخی دوستان با اقا رضا میگن داشتن تجربه شخصی من اینرنت خوبی هم داره هتل اقا رضا رفتارش تو گشت عالی و تو هتل یه مقدار جدی هستن و البته بی احترامی به کسی نکردن اصلأ در مجموع تو رنج قیمتی اوکیه راستی. غذا و خوردنی ها هم

علی

هتل معمولی بود

توریاب: لطفا افرادی که عکس یا فیلم از هتل دارن(مسافرین و مدیریت هتل) برای اضافه کردن به سایت از طریق  ایمیل ارسال کنند تا مشخص شود که کیفیت هتل در چه سطحی است.

هدف سایت توریاب.تراول معرفی هتل های ایران و جهان است و امیدواریم مسافرین با نظرات صادقانه نسبت به این هتل رای بدهند و این صفحه نباید محلی برای اظهار نظر خلاف واقع باشد.مدیریت هتل هم میتواند فیلم های با کیفیت از هتل و امکاناتش برای درج ارسال کند.

ایمیل ارسال فیلم و عکس: touryab.travel@gmail.com

صادقی از تهران

ما 3شب تو این هتل بودیم ماه گذشته حالا ییهو دیدم دوستانی نظر دادن منم نظرم را نوشتم ولی ای کاش قبل از سفرم نظرات این سایت خوب را میخوندم. حق با اکثر دوستان هست ملحفه و .... متاسفانه کثیف اتاقها درستِ کوچک بودن آب گرم هم که تو حمام نبود سیستم گرمایشی تعطیل بود صبحانه به نسبت هتل های هم رده ضعیف بود رفتار پرسنل به غیر از یه آقایی که اسم شون یادم نیست ولی سیبیل داشتن . بقیه خیلی بد بودن خبری اصلأ از قهوه و چای ساز و قهو ساز و دستمال و دمپایی و اشپزخانه و... نبود تو این هتل فقط اتاقهای کوچک با تخت های کنار هم مانند عکس های این صفحه نبود (مسئول محترم سایت لطفأ در توضیحات اصلاح کنید) فقط چای اونهم از صبح که درست میکردن تا شب همون بود درحالیکه ایرانیها چای تازه دوست دارن در مجموع هتل خوبی نبود و من دیگه اونجا نمیرم. فقط هم روز اول صبحانه خوردم اونجا چون خوب نبود صبحانه روزهای بعدی بیرون خوردیم کسب درآمد بیشتر فقط مد نظرشون بود و نه رضایت مشتری متأسفانه

ایمیل ارسال فیلم و عکس: touryab.travel@gmail.com

عفت راعی
    با توجه به مطالبی که من در نظرسنجی ها خوندم ما و گروه مون تصمیم گرفتیم برای اقامت خودمون این هتل رو انتخاب کنیم.امروز روز ۴ هست که اینجا هستیم. هتل واقعا از نظر اقتصادی بودن و ۳ ستاره بودن عالی بود. آقا رضا که واقعا توی بعضی از کامنتها در حقشون بی انصافی شده کاملا آقای با شخصیت و مردم داری هست و واقعا دلسوز برای مسافر هستن. هتل تمام شرایطی رو که بالا گفته شده بجز قهوه جوش و ماشین ظرفشوی داخل اتاق رو داره. آب گرم همیشه هست صبحانه هم که خودشون نظارت کامل دارن که سریع میز که خالی میشه پر بشه. در کل ما و همراهانمون سفر خوبی رو در این هتل تجربه کردیم. امیدوارم توضیحات کامل بوده باشه و ‌کمکی برای دوستانی که دنبال هتل در وان هستن.
    حسین خسروی
    ما با یه گروه 20 نفره اومدیم تو این هتل به علت نبود اتاق تعدادی مون رفتیم هتل روبرویی هتل ماوی ای سوییت امروز هم با اقا رضا و بهروز خانِِ ابوطالبی سرپرست تورهای وان از اصفهان رفتیم گشت جزیره و.... خوش گذشت و رفتارها خوب بود با اقا رضا هم یه رقصی زدیم خوب بودن و با تجربه و خوش گذشت حتمأ گشت شهری وان را برین ولی چون تو هتل شون نیستم نظری در خصوص هتل شون ندارم ولی به هر حال انتظار هتل 5ستاره یوآل نباید داشته باشین. با تشکر از سایت توریاب تراول بخاطر کمک و راهنمایی هموطنان عزیز
    مریم راد
    آقا رضا من و این دوستانی که در این سایت نظر دادن را نمیشناسم ولی به قدری هتل کروان بد ذفتار شما ناشایست هست که نیازی به شارژ از طرف کسی نیست یه نظر سنجی بین میهمانان هتل تون بزارین 90% ناراضی هستن حداقل تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها بجای ین کارها یه مقداری بهتر برخورد کنید و.... شما فقط به فکر کسب درآمد هستین تا رضایت مشتری من خودم دیگه از تهران عمرأ بزارم کسی بیاد هتل کروان چون خیلی بده
    درسا امیدی
    اقا رضا اگه فیلمی دارین بزارین حیف که این سایت جایی برا اپلود فیلم و عکس نداره وگرنه فیلم و عکس های رفتارهای شما و نبود اب گرم و کثیفی اتاق و..... را میگذاشتم الانم ایران هستم هفته اینده برای کنسرت میایم وان مسئولین محترم سایت توریاب ضمن عذر خواهی اگه مطالب م تند بوده ولی ما یه گروه 15 نفره به اتفاق تمام مسافرانی که در این هتل بودیم همه ناراضی بودن و به اتفاق گفتن دیگه نمیرن به این هتل لطفأ به نظرات دوستان در این سایت دقت کنید قبل از سفر
    مریم راد
    آقا رضای عزیز هر آژانسی تو ایران از کروان بپرسین میگن مدیریت فوق العاده ضعیف و هتل نامناسب به زهران دلیل از جمله رفتار خودِ شما از دوستان عزیز خواهش میکنم حتمأ به نظرات دوستان در این سایت خوب توجه کنن و سفرشون را با امدن به این هتل خراب نکنن ما که 2شنبه برمیگردیم ایران و دیگه عمرأ خودمون یا از نزدیکان را براریم به این به ظاهر هتل بیان چون اصلأ خوب نیست ولی بخاطر راحتی خودتون حتمأ نظرات دوستان را در این صفحه بخونید و اعتماد کنید. با شکر از مسئولین محتذم سایت توریاب تراول
    رضا
    خانم امیدی عزیز میگین ۴ روز مهمان بودیم ولی چجور روز اول فرار کردین الان لیست روزهایی که بودین و چجور وسایل میکردین تو کیفتون و تو اینستگرام میزارم تا همه رفتار شما و بنده رو با چشم مشاهده کنن
  • avatar
    خانم امیدی عزیز نمیدونم چه ارثی ازشما گرفتم وقتی صبحانه میخورین من میگم اینجا رستوران نه فروشگاه نباید مربا شکلات صبحانه کره پر کنین تو کیفتون ببرین ما بدهکار شدیم شماها هستین که آبروی هرچه ایرانی هست و میبرین ایرانیا عزیزن اسم ایران و ایرانی رو بد نکنین واقعا من خجالت میکشم وقتی هموطنان تخم مرغ مربا کیک و شکلات صبحانه به تعداد میکنه تو کیفش تا ببره
    ر ضا
    خانم راد بنده رضام میخام بدونم بنده چیکار کردم شمارو رنجوندم در ضمن هتل مگه نهار میده صبحانه کل دنیا تا ساعت ۱۰ هس ما سیستم پکیج و هیتر داریم کل ایران هم تا حالا هم کسی از بنده دلخور نشده ۱۲۰ تا آژانس با ما کار میکنه به لطف خدا همیشه هم هتل ما فول بوده نمیدونم شما دارین از طرف کی شارژ میشین که از من و هتل ما بد میگین بهتون میگم کل آژانسهای ایران بنده رو میشناسن کل کسایی که هتل ما میان با آگاهی کامل میان و تنها هدف من خدمت به هموطنان من اگه ما بد بودیم چرا هر روز هتل ما پر هموطنان ایرانی لطفا یجور دیگه فکر کنین مارو کوچیک کنین ما کارمون ردیف و نه شما وامثال شما میتونن اسم مارو بد کنن هستن خیلیا از هموطنان که در کنار ما شدن خانواده و دوستان دایمی ما که مث خواهر برادر شدیم
    مریم راد
    قابل توجه خانواده اصفی و خانم زرگر من بعید میدونم شما مسافر این هتل بوده باشین چون هیچ کسی از این اقا رضا راضی نبود و ما را که حسابی رنجود بقیه هم هم همه شاکی بودن صبحانه و اتاق های هتل هم که واقعأ بد و داغون ما دیگه عمرأ به این هتل بیایم روبروی این هتل . هتل ماوی آی سوییت هست که هزار برابر بهتر از کروان از نظر فضا . برخورد و صبحانه

متاسفانه از نظر فضا ضعیف آب گرم که پیدا نمیشه تو هتل صبحانه که فوق العاده ضعیف رفتار پرسنل هم که ضعیف در مجموع ما که پشیمون شدیم از این هتل اصلأ سفر مون را خراب کرد متاسفانه به نظرات این صفحه توجه نکردیم و این هتل را انتخاب کردیم به اصرار لیدر و پشیمان شدیم . ای کاش نیومده بودیم این هتل نمره 0

درسا امیدی
    من تو ابان با خانواده تو هتل کروان بودیم خیلی هتل بد و کوچک و پرسنل بد و یه اقا رضا هست ارث باباش را طلبکاره از ادم صمیمانه میگم تو این هتل نرین حتی اگه مفتی بود خیلی بد و کوچک و اب گرم نداشت و اتاقها کوچک و سرد و صبحانه خیییلی بد از همانسرا کمتر بود ما 4 روزه مهمان هتل بودیم که بعد از 1 روز فرار کردیم از این هتل اصلأ نرین که پشیمون میشین
    امیر علی سانی
    روز اول که ساعت 10 میز صبحانه را جمع میکنن و صبحانه تعطیل متأسفانه رفتار پرسنل هتل هم فوق العاده بد اصلأ جای مناسبی نیست پیشنهاد نمیکنم خیلی بده
    ژیلا یخیوی
    با سلام هتل کروان رو برای مسافران پیشنهاد نمیکنم از نظر بهداشتی امکانات ،پذیرایی،بر خورد کارکنان،و...در سطح بسیار پایین میباشد
    سید محمد. دبیرسیاقی
    امکانات هتل زیر صفر است و اصلا تناسبی با ۳ ستاره ندارد مدیر فقط بدنبال سود جویی است و برای صرفه جویی در هزینه ها تا میتواند از امکانات رفاهی میزند ارزشی برای مسافرین قایل نیستند و رفتارشان زشت و زننده است از آب گرم و وسایل اولیه دستمال توالت و صابون و شامپو و ...... خبری نیست نظافت و بهداشت خبری رعایت نمیشود بگذریم سر ما که کلاه گشادی رفت با هزینه نه چندان بیشتری میتوان هتل خیلی با کیفیت تری یافت یا حق
    محمد حسن اقبالی
    وجود کارکنان ایرانی و آقا رضا در این هتل یک امتیاز برای ایرانی هاس بخصوص خانواده ها که در امنیت کامل دراین هتل هستن من به همراه خانم و دخترانم در این هتل از هر لحاظ در آرامش کامل بودیم واز کارکنان و مدیر و صاحب هتل کاملا ممنون هستیم وبه هموطنان پیشنهاد میکنم در انتخاب این هتل هیچ دریغی نداشته باشن
    علی رحمتی
    در هتل کروان وجود کارکنان ایرانی بخصوص مدیر هتل که کلا ایرانی الاصل هستن به ما آرامش خاصی داد ودر همه روزها مارو راهنمایی نمودن
    رضا
    خانم منصوری محترم وقتی پول هتل و میخایم میشیم دزد وقتی از کیفتون مربا حوله هتل چنگال در میآریم ما میشیم دزد
    لیلا زرگر
    کسایی که از آقا رضا بد گفتن از حسادت ایشون آدمی کامل مهربون و آقا به تمام معنا
    خانواده اصفی
    آقا رضا آدمی کامل مهربون که در همه زمینه های مراکز خرید جاهای دیدنی شهر به همه مسافرا کمک و راهنمایی میکند ما خانوادگی از ایشون سپاسگذاریم
    سپيده منصوري

اگر مي خواين پولاتونو بدزدن برين اين هتل رضا اين كار و ميكنه

نسرين موسوي
    بدترين هتلي بود كه ديده بودم با كارمنداي دزدي كه داره و بدترين خاطره اي كه گذاشتن
    سیدجواد حسینی
    کولر ها را از پنل مرکزی قطع میکنند، آب گرم هم فقط در ساعاتی از شبانه روز به دلخواه مدیر هتل در دسترس است، پرسنل بسیار بی ادبی داره، اصلا مناسب خانواده نیست، امنیت نداره
  • avatar
    این هتل رو به هیچ کس پیشنهاد نمی کنم ، مدیر داخلی هتل به اسم رضا بسیار آدم کلاه برداری هست، در این هتل مراقب وجه نقد خود باشید چون اصلا امنیت نداره، با این قیمت میشه هتل های بهتری پیدا کرد.
    بیژن اربابی

هتل کروان دارای مشکلاتی است . 1_ این هتل به دلیل پهنای کم زمین خود و طمع سازنده صرفا از طریق یک دهنه کم عرض در همکف ورودی دارد و وارد لابی می شود . 2_ مدیریت هتل تقریبا 20 درصد کمتر از هتل 4 ستاره اتاق ها را اجاره می دهد . اما چراغ های لابی برای صرفه جوئی در برق همواره خاموش است و اگر چراغ ها را روشن کنید خاموش می کنند . 3_ سقف حمام تمام اتاق ها و حتی رستوران آب می چکد و مشکلی فنی است که مالک ان احتمالا به دلیل هزینه ان مایل به تعمیر و رفع ان نیست . 4_ مدیریت هتل سلام دادن و احترام گذاشتن را نه بلد است و نه به کارکنان هتل که باید خوشرو باشند آموزش و تاکید نمی کند . 5_ متاسفانه صبحانه هتل را در حالی که با ترشروئی مدیریت مواجه هستید سرو می کنند و به نظر میرسد لقمه های شما را می شمارند. 6_ نزدیک به 5 دقیقه یا کمتر طول می کشد آب شیر های کم فشار گرم شود و فشار آب در حداقل ممکن به دلیل صرفه جوئی اقتصادی مدیریت تنظیم شده . هم چنین در اتاق یک لامپ کم نور 5 وات صرفا برای رفع تکلیف نصب شده است . 7_ این محل اقامت یک مسافرخانه است و حوله را روزانه تعویض نمی کنند . مسافر در طی سه شب یا 4 شب اقامت از یک دست حوله سفید رنگ و نسبتا کهنه استفاده می کند . 8_ مدیریت هتل کروان علاقه ای به سرویس دهی بهتر خوشروئی و رفع مشکلات مسافرین ندارند . هتل 4 ستاره هالدی در 100 متری این هتل غرق نور و سرویس دهی خوب صرفا 20 درصد دریافت بیشتری دارد . 9_ مدیریت هتل تمام مسافرین خود را از نظر درک اجتماعی و علمی زیر دیپلم و فاقد تجربه سفر مفروض کرده است . متاسفانه ارتباط اجتماعی خوبی برقرار نمی کنند و حداکثر صرفه جویی در برق و اب و سطح رفاهی مسافرین را انجام می دهند .

محمدرضانوروزی
    هتل خیلی خیلی بدبد بهداشت اتاق ها صفر مشکلات در اتاق دادن به مسافرین مثلا مارفته بودیم باید یک اتاق ۵ نفره میدادند یک اتاق ۴نفره دادند و یکی از ما ۲ روز روی زمین خوابید و بعد ما حتی پلیس هم اوردیم اما به پلیس گفتن یک اتاق میدیم خلاصه بعد از ۲روز تازه یک پتو اوردن بجای یک تخت واقعا هیچی خوب نیست پذیرش همه بی ادب بخدا بمونید خونه بهتر تا برید اون هتل
    Armin
    سلام به نظر من این هتل به درد نمی خورد 1. پرسنل خیلی بی ادب 2.مشکلات زیادی در اتاق ها وجود داردمثلا با اینکه گفته اند اینترنت رایگان وجود دارد ولیما در چهار شب یک شب هم اینترنت نداشتیم 3 . پول اضافه از مهمانان