0/5 - (0امتیاز)
17 فروردین 1398 ساعت :22:22 1309

مراکز خرید خلیج هالونگ ویتنام

مراکز خرید خلیج هالونگ ویتنام کوچک و محدود با بازارهای شناور میباشد.

اگر چه گزینه های محدودی برای خرید در خلیج هالونگ وجود دارد، آنچه واقعا در دسترس است می تواند بسیار جالب باشد. بازار شب در شهر بای چایBai Chay را امتحان کنید. این مجموعه با بسیاری از غرفه های هوای آزاد و با مجموعه ای خوب از محصولات ویتنام ساخته شده است شامل لباس های ابریشمی معروف سنتی ویتنامی و لباس های لاک الکلی (ao dai) ،  مجموعه چای، سرامیکی، کلاه های مخروطی ویتنامی (nón lá)، عروسک ها. خریداران باید چانه زنی کنند تا تخفیف 30-50٪ از قیمت اصلی را دریافت کنند. بیشتر مغازه ها دلار آمریکا و همچنین پول محلی دونگ Dong را قبول می کنند. یکی دیگر از راه های سرگرم کننده خرید از مغازه های کوچک شناور است. مردم محلی قایق هایی را پر از محصولاتی مانند  سیگار، چیپس سیب زمینی، کوکی ها و سایر تنقلات می کنند. قایق های کوچک آنها معمولا با کالاها به صورت بسیار منظم سازماندهی می شوند و حتی اگر شما هیچ چیزی را خریداری نمی کنید، این کشتی ها جذابیت دیدن و عکس گرفتن را دارند.

مهم: لطفا از خرید سنگهای غارهای خلیج مانند استالاگمیت ها و استالاکتیت ها خریداری نکنیدچرا که آنها غار غارت های هالونگ میباشد.برای رزرو تور ویتنام و تور هالونگ با آژانسهای توریاب در ارتباط باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    علی جمالیان
    با سلام من هفته گذشته در این هتل اقامت داشتم از نظر موقعیت مکانی بسیار نزدیک به ایستگاه مترو است که این خود رفت و امد به همه نقاط شهر را اسان می کند. اماکن دیدنی در فاصله کمی از هتل واقع شده اند .رفتار پرسنل بسیار خوب بود . صبحانه کامل و خوبی داشت و چند نفر از پرسنل قسمت صبحانه که تاجیک و افغان بودند و به خوبی فارسی صحبت می کردند. در کل اقامت در این هتل را به دیگر دوستان توصیه می کنم .