0/5 - (0امتیاز)
16 فروردین 1398 ساعت :22:47 1707

جاذبه های اطراف خلیج هالونگ ویتنام

جاذبه های اطراف خلیج هالونگ ویتنام مختص جزایر و غارهای آهکی است.

خلیج هالونگ ویتنام منحصر به فرد و میراث جهانی یونسکو مکان مهمی برای گردشگران است، اما خوب است بدانیم بخش های زیادی از حوالی Long Bay از پیشرفت های رسمی محافظت می شود. جزایر در اندازه و شکل و همچنین ساختار بسیار متفاوت است. بازدیدکنندگان باید چند روز زمان بگذارند تا این خلیج جادویی را کشف کنند؛ زیرا جاذبه های آن بسیار زیاد است.

جزیره کت با Cat Ba

جزیره کت با محبوب ترین مقصد در خلیج است و هر تور خلیج بازدید از جزیره کت با را ارائه می دهد. هتل ها، رستوران ها و کافه ها؛  در کناره این جزیره وجود دارد هنوز هم ساکنان جزیره کت با درحال انجام دقیقا همان چیزی هستند" ماهیگیری" که اجداد شان انجام میدادند.

جزیره دائو گو Dau Go Island

جزیره Dau Go برای غار بزرگ و رنگارنگ خود که دارای سنگهای از جنس استالاکتیت ها و استالاگمیت ها است شناخته شده است، برخی از آنها بیش از 20 متر ارتفاع دارند.

جزیره دائو بی Dau Be Island

جزیره دائو بی برای شنا و غواصی است که از نظر مراتع غنی و غارهای عمیق دارد و دارای سه دریاچه  ودره بسیار پرطرفدار است. غارها این جزیره تنها توسط قایق های قایقرانی در جزر و مد می توانند بازدید شوند.

روستاهای شناور و مزرعه ماهی Floating Villages and Fish Farms

روستاهای شناور خلیج توجه زیادی را جلب می کنند و یکی از برجسته ترین سفر ها هستند. مردم محلی در بسیاری از خانه های شناور زندگی می کنند، زیرا ماهیگیری هنوز درآمد اصلی روستاییان است. برخی از روستاها نیز به راحتی به بازدیدکنندگان می پردازند. اگر در تورکروز خود قایق متوقف شد تعجب نکنید.زیرا میتوانید خرید غذاهای دریایی تازه اقدام کنید.

غار هوانگ سون در جزیره  بو هون Hung Sung Sot Cave at Bo Hon Island

غار هوانگ سون در جزیره Bo Hon دارای یک مسیر شیب دار و درختان سایه دار است. در غار دو اتاق وجود دارد که یک اتاق بیرونی مربع شکل و یک سقف حدود 30 متر است. تشکیلات داخلی اتاق به نظر می رسد که گاه به گاه با یکدیگر صحبت می کنند به نظر می رسد که نور حرکتی که از درون آب منعکس می شود، این سازند را به زندگی تبدیل می کند.

غار پلیکان Pelican

غار پلیکان برای گردشگران محبوب است. بسیاری از آنها دوست دارند عکس هایی از این غار و استالاکتیت های تماشایی که از سقف آویزان هستند برای یادگاری بگیرند.

غار ویرجین در جزیره بو هون Virgin Cave at Bo Hon Island

 غار ویرجین یکی از معروف ترین غارهای خلیج Halong است. احتمالا بیشتر به خاطر معبد آن معروف است. افسانه ادعا می کند که یک زن زیبا در غار خودکشی کرد و پس از اینکه مجبور به ازدواج با ماندارین شد، قادر به بازگشت به خانه نبود. در اینجا بدن او به سنگ تبدیل شده است. یکی دیگر از افسانه های مشابه می گوید این دختر از یک ماندارین فرار کرد که او را مجبور به ازدواج با او کرد زیرا پدرش نمیتواند بدهی خود را بدهد. هنگامی که ماهیگیران بدن او را پیدا کردند، آنها او را در اینجا دفن کردند و در یک غار کوچک حرم کوچک ساختند.

برای مشاهده تور ویتنام و تور هالونگ کلیک کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران