0/5 - (0امتیاز)
01 بهمن 1397 ساعت :00:26 2159

ساحل بنگ سائن "سااِن" بانکوک bang saen beach

ساحل بنگ سائن "سااِن" بانکوک bang saen beach ارزان ترین و نزدیکترین ساحل به پایتخت تایلند است.

ساحل بنگ سائن"سااِن" بانکوک bang saen beach نزدیکترین ساحل به بانکوک و شهری ساحلی میباشد که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد همچنین ساحل بنگ سائن در حدود یک ساعتی با بانکوک فاصله دارد.ساحل بنگ سائن شهري است که در سراسر تایلند معروف است و  نزدیکترین ساحل خوشنام شهر شلوغ بانکوک در استان شمالی چونبوری Chonburi میباشد. اکثر بازدیدکنندگان معمولا از استانهای شمال و شمال شرقی Chonburi به ابن ساحل آمده اند. ساحل بنگ سائن بسیار نزدیکتر، ارزانتر از سواحلی مانند هوآ هین یا سواحل پاتایا است واگر قصد گردش در شهر و ساحل را دارید میتوانید با هزینه 200 بات موتور سیکلت اجاره و یا با هزینه کمتر بین 50 تا 150 بات دوچرخه کرایه نمائید.ساحل بنگ سائن در روزهای هفته یک شهر خواب آلود است اما در تعطیلات آخر هفته به یک شهر فوق العاده تبدیل می شود. این شهر میزبان یک دانشگاه بزرگ به نام دانشگاه Burapha است. در طول روز، بیشتر افرادی که می بینید، دانشجویان دانشگاه هستند. در تعطیلات آخر هفته، مسافران، خانواده ها و یا گروه های دوستان، از مناطق اطراف یا سایر استان های تایلند از روز به ساحل می روند.تقریبا همه بازدیدکنندگان Bang Saen تایلندی هستند. توریست های خارجی در تمام طول سال هستند، اما بیشتر گردشگران هنوز هم محلی هستند، زیرا هنگام مقایسه "ساحل بنگ سائن" با ساحل های دیگر در اطراف پاتایا "بنگ سائن" ارزان ترین ساحل مسافرتی است. اکثر خارجی هایی که در بنگ ساین زندگی می کنند، به عنوان معلم در دانشگاه Burapha و یا به عنوان راهنماهای محلی مشغول به کار میباشند به همین دلیل، بسیاری از نام ها و منوها دو زبانه هستند.

 ساحل بنگ سائن

تعداد کمی از خدمات به زبان انگلیسی در شهر ساحلی بنگ سائن وجود دارد، اما ممکن است 10 تا 20 درصد از افراد حداقل انگلیسی پایه صحبت می کنند. با این حال، افراد حرفه ای معمولا همیشه انگلیسی صحبت می کنند. البته نگران نباشید برای صحبت کردن میتوانید از زبان بدنی و هر گونه مهارت ارتباطی دیگر کمک بگیرید. همه رستوران ها در مرکز خرید لااِم تونگ Laem Thong دارای منوهای دو زبانه (تایلندی انگلیسی) هستند. تقریبا همه رستوران ها در کنار ساحل، منوهای انگلیسی دارند.

ساحل بنگ سائن

راه های دسترسی به شهر و ساحل بنگ سائن

ساحل بنگ سائن بسیار نزدیک به جاده سوخومیت Sukhumvit Rd است. بنابراین شما می توانید حمل و نقل را به طور مستقیم به Bang Saen به راحتی در اختیار داشته باشید  و یا هر وسیله نقلیه که در طول جاده سوخومیت در حرکت است

اتوبوس از بانکوک:

اتوبوس در مسیر بانکوک به پاتایا شما را در ایستگاه Nong Mon Markets  پیاده مینماید و از آنجا به بنگ سائن از طریق songthaew یا همان اتوبوس قرمز با هزینه 10 تا 25 بات بروید.

مینی بوس از بانکوک به ساحل بنگ سائن:

ایستگاه های کوچک مینی بوس در در بنای یادبود پیروزی بانکوک سپس خروجی شرقی 2 ترمینال اتوبوس سریع ترین راه برای بنگ سین هستند و معمولا به طور مستقیم به بنگ ساين می روند و یا در لام Thong یا نزدیک بیمارستان Burapha متوقف می شوند.

تاکسی از بانکوک به ساحل بنگ سائن:

معمولا با700 تا 800 بات از  بانکوک به Bang Saen می روند.ولی اگر بخواهید از فرودگاه سوورنابومی مستقیما به بنگ ساين بروید در حدود 500-600 هزینه دارد (به استثنای هزینه بلیط فرودگاه 50 بت و عوارض بزرگراه).

مراکز خرید اصلی بنگ بنگ سائن

 مرکز خرید لااِم تونگ Laem Thong در Long Hat Bang Saen Rd است. این مرکز خرید دارای سوپرمارکت و بسیاری از رستوران های نام دار که همگی دو زبانه هستند و یا منوی جداگانه ای برای انگلیسی دارند.بقیه نقاط بنگ بنگ سائن برای خرید به جز بازار ها مناسب نیستند. بازار وانگ Mook در شب و روز دوشنبه و پنجشنبه باز است.یک بازار مشهور محلی در خیابان Bang Saen Walking و خیابان Bang Saen Soi 1 در اسکله است. در اینجا انواع غذاهای مختلف و ارزان ارائه میشود.اطراف شهر هم بازار نونگ مون با انواع غذاهای دریایی تازه و سایر محصولات محلی مانند "Khao Larm" یا "Kha Nom Jak" را عرضه می کند.

 در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به بانکوک و جاذبه های گردشگری بانکوک و همچنین انتخاب هتل های بانکوک میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه بانکوک را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور بانکوک به ما بگوئید.                                                                               

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران