0/5 - (0امتیاز)
01 مرداد 1399 ساعت :13:02 1167

راهنمای عاشقان دیجیتال در بانکوک تایلند

بانکوک شهری مهربان و دوست داشتنی است که هر ساله میلیون ها نفر از آن بازدید می کنند. قیمت پایین و فراوانی غذای عالی ، آن را به عنوان یک پایگاه محبوب برای مسافران دیجیتال (افرادی با نیاز روزانه به اینترنت) برای زندگی و کار از راه دور تبدیل می کند.

تجربه مسافران دیجیتال بانکوک:

ما 2 ماه در بانکوک به عنوان دیجیتال در قسمت شمالی شهر زندگی کردیم و فهمیدیم که این یک مکان خارق العاده برای پایه گذاری خودمان است. کارهای بسیاری در بانکوک انجام می شود ، لازم به ذکر نیست ، رستوران های خارق العاده ای! ما در صورت برنامه ریزی برای مسافرت و کار از راه دور در پایتخت  و تور تایلند ، این راهنما را برای شما کمک کرده ایم.

سبک زندگی مسافران دیجیتال

وای فای سریع؟

شیوه زندگی لپ تاپ بدیهی است به این معنی است که شما هر کجا که تصمیم به اقامت دارید ، به یک اتصال اینترنتی سریع و مطمئن نیاز دارید. بنابراین ، جالب است بدانید که وب سایت Nomad List تور بانکوک را با سرعت اینترنت و "عالی" برای دسترسی به وای فای رایگان در سطح شهر ، "خوب" می کند.

این مسئله با تجربه ما در کار کردن از خانه های که اجاره کرده ایم در جایی که سرعت ها بین 10 تا 15 مگابیت در ثانیه به صدا در می آید ، صدق می کند. فقط در 2 ماه 1 بار قطع شد ، اما این به دلیل بروزرسانی کل ساختمان بود و کمتر از 24 ساعت به طول انجامید. بهانه ای برای استقبال و گشت و گذار در منطقه محلی در تور بانکوک ارزان بود.

 راهنمای عاشقان دیجیتال در بانکوک تایلند

تقریباً همه کافی شاپ ها و رستوران هایی که در منطقه محلی ما و مرکز شهر از آنها بازدید کردیم وای فای رایگان ارائه می دهند. بدیهی است که هنگام استفاده از این اتصالات عمومی مانند هر مکان باید مراقب باشید

زندگی در بانکوک: کدام منطقه؟

با بازگشت به بانکوک به قصد ماندن در آنجا برای چند ماه ، شروع به تحقیق در مناطقی از شهر کردیم که ممکن است دوست داشته باشیم در آن زندگی کنیم. ما می خواستیم در جایی دور از مناطق گران قیمت توریستی یا تجاری قرار بگیریم اما با پیوندهای حمل و نقل خوبی به مرکز و گزینه های غذایی مناسب داشته باشد.منطقه شمالی بنای پیروزی با هیپرسترهای محلی مشهور است و به طور یکسان در خارج از کشور نیز مهاجرت می کند و شمال نیز ارزان تر می باشد. با عنوان جنوب شرقی یا جنوب غربی (در رودخانه چائو فرایا) از مرکز ، می توانید مناطق بسیار را نیز پیدا کنید.

آسمان خراش های بانکوک

پس از تهیه منطقه ای که می خواهید در آن زندگی کنید ، زمان آن رسیده است که خودتان یک اتاق ، آپارتمان یا خانه بیابید. در سال های اخیر ، یک انفجار کاندو (ساختمان های بزرگ با آپارتمان های بزرگ) رخ داده است که در سراسر بانکوک در کنار آپارتمان های قدیمی تر "کم ارتفاع" ساخته شده است.بیشتر صاحبخانه ها به دنبال بیمه حداقل 3 ماه به علاوه سپرده یا 2 ماه اجاره بها هستند. اگر همانطور که بودید ، به دنبال اقامت کوتاه تر هستید ، AirBnB  یا سایت اجاره ای مشابه را در نظر بگیرید تا از دردسر سپرده ها و قراردادها خودداری کنید.ما در ازای هر اتاق خواب 1 اتاق خواب در منطقه Bang Sue در شمال بانكوك ماهانه 430 دلار در ماه پرداخت می كنیم و تمام قبض های آن شامل دسترسی به استخر در محل می باشد. توجه داشته باشید که بسیاری از خانه ها در حال اجاره نامه های کوتاه مدت هستند ، بنابراین با مالک بررسی کنید که لیست مشروعیت داشته باشد!

غذا و نوشیدنی

یکی از مهمترین دلایلی که بانکوک را به عنوان پایگاه عشایری دیجیتال خود انتخاب کردیم ، فراوانی غذاهای خوشمزه و در عین حال ارزان بود. حتی در مرکز شهر به راحتی می توانید یک وعده غذایی خوشمزه را با قیمت کمتر از 2 دلار پیدا کنید و به محض دور شدن از منطقه مرکز شهر ، قیمت ها معمولاً کاهش می یابد.اجاره آپارتمان معمولاً یک آشپزخانه کوچک به شما می دهد تا بتوانید برخی از ظروف اصلی را تهیه کنید تا هزینه‌ها پایین بیاید. ما روی نودل های بسته ای زندگی می کردیم که با چند سبزی مخلوط شده بودند و هر چند روز یکبار از وعده های غذایی خودمان را درمان می کردیم. این هزینه های زندگی ما را به زیر 300 دلار در ماه می برد که حتی اگر بیشتر در بازار مواد غذایی تازه محلی خرد می شد حتی می توانست حتی کمتر باشد.سوپر مارکت های مختلفی وجود دارند که در اطراف بانکوک پراکنده شده اند از جمله تسکو لوتوس و مورد علاقه ما ، Big C که برای گرفتن ملزومات مفید است. همچنین به نظر می رسد هرگز بیش از 100 متر با یک فروشگاه راحتی 7-Eleven فاصله ندارید ، برای یک میان وعده سریع یا لوازم بهداشتی اضطراری مفید است.

 راهنمای عاشقان دیجیتال در بانکوک تایلند

قهوه ،  سوخت بسیاری از قوم لپ تاپ ، همچنین در هر نقطه از بانکوک به راحتی تهیه می شود. یک فنجان جو از بیشتر فروشندگان خیابانی کمتر از 1 دلار و از کافی شاپ های آن 1.50 دلار است. چای یخ زده معروف تایلندی چند سنت ارزانتر است و یک طراوت جایگزین خوب را ارائه می دهد.

محدودیت ویزا

به نظر می رسد که در زمان نوشتن حزب حاکم تایلند ، به اصطلاح "اجرای ویزا" را کاهش دهد که بازدید کنندگان یک روز سفر خود را از نزدیکترین مرز و به منظور اقامت خود انجام دهند. بنابراین توصیه ما این است که ویزای تایلندی 2 ماهه را از قبل از سفارت دریافت کنید که حدود 55 دلار هزینه داشته باشد .این می تواند در ادامه برای 1 ماه دیگر در بانکوک با هزینه اضافی تمدید شود و در مجموع می توانید یک روز 90 روز اقامت داشته باشید. برای اقامت طولانی تر با سفارت محلی خود تماس بگیرید و آگاه باشید که قوانین و مقررات همیشه تغییر می کند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران