0/5 - (0امتیاز)
28 بهمن 1398 ساعت :12:53 930

راهنمای خرید در ونیز (کالاهای برند و برترین فروشگاه ها)

ونیز یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا می باشد، مکان مناسبی برای هرید در ایتالیا نیز به شمار می آید. در این مقاله با محبوب ترین مکان ها برای خرید در ونیز آشنا می شویم.

مرکز خرید کوین (Coin Shopping Mall)

مرکزخرید کوین (coin) محبوب ترین مرکز خرید ونیز است. این مرکز خرید منحصر به فرد یک ساختمان بزرگ پنج طبقه را اشغال می کند. هر کدام از طبقه ها به کالاهای خاصی اختصاص داده شده است. به عنوان مثال، چند ده مغازه لباس زنانه در طبقه اول وجود دارد. اگر هنوز هم کالاهای مورد نیاز خود را پیدا نکرده اید، به طبقه سوم این مرکز خرید در ونیز بروید زیرا مغازه های لباس زنانه و لوازم جانبی بسیاری در این طبقه وجود دارد. پوشاک مردانه در طبقه دوم است و غرفه های دیگری نیز در این طبقه به وسایل دکوراسیون منزل و لباس و لوازم جانبی کودکان اختصاص یافته است. بازدید از مرکز خرید کوین در تور ایتالیا تجربه بسیار جالبی است زیرا این مجموعه خرید همیشه دارای دکوراسیون موضوعی منحصر به فرد است.

  • اوتلت نونتا پیاوه (Noventa di Piave Designer Outlet)

این مرکز خرید ارزان در ایتالیا در حومه شهر زیبای ونیز واقع شده است و در بین گردشگرانی که تخفیف و آفر های ویژه را می پسندند، بسیار محبوب است. اوتلت نونتا پیاوه مکانی عالی برای خرید لباس هایی با کیفیت با تخفیف حداکثر 70٪ است. Noventa di Piave طیف گسترده ای از برندهای محبوب ایتالیایی و جهانی را ارائه می دهد. یک مزیت دیگر این مرکز خرید مشهور در ونیز تنوع زیادی در کالاهای موجود آن است. در نزدیکی این اوتلت دو فروشگاه کمتر شناخته شده به نام های Diffusione Tessie و Calzedonia نیز قرار دارند.

  • بوتیک Hibiscus

در ونیز بسیاری از بوتیک های منحصر به فرد و غیر معمول را پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال، بوتیک Hibiscus همیشه در بین مسافران تور ارزان اروپا محبوب است. این فروشگاه لباس های زیبایی به سبک شرقی مانند شلوار کیمونو زرق و برق دار یا شلوار ابریشمی ارائه می دهد. Hibiscus همچنین دمپایی زیبا برای طراح ارائه می دهد، البته بسیاری از گردشگران نیز برای خرید ظروف باشکوه بامبو طلاکاری شده به این فروشگاه می آیند.

  • بوتیک Banco Lotto 10

بدون شک Banco Lotto 10 یکی از مشهورترین و در عین حال جالب ترین فروشگاه های سطح شهر ونیز است. این بوتیک زیبا لباس های زنانه، کفش و لوازم جانبی را ارائه می دهد. همه این کالاها توسط زنان زندانی جزیره جودکا تولید می شود. Banco Lotto 10 لباس هایی با کیفیت از مواد طبیعی ارائه می دهد. تمام درآمد حاصل از فروش لباس به زندان باز می گردد و این پول برای آموزش حرفه ای افراد زندانی استفاده می شود.

  • خیابان Calle Larga 22 Marzo

Calle Larga 22 Marzo یکی از محبوب ترین خیابان ها برای خرید در ونیز است. می توانید یک روز را به قدم زدن در این خیابان زیبا و بازدید از مغازه ها و بوتیک های آن سپری نمایید. گران ترین و معتبرترین مغازه های این شهر در Calle Larga 22 Marzo افتتاح شده است. لباس های منحصر به فرد مد روز، کیف های برند که 1500 یورو و بیشتر قیمت دارند، مد خلاقانه و جواهرات زیبا از مشهورترین کالاهای این خیابان به شمار می آیند. با این حال، حتی مسافران با بودجه محدود نیز در آنجا سرگرمی های زیادی پیدا می کنند. فروشگاه های خیابانی نه چندان دور از ورودی های مغازه های معروف برند وجود دارد. این فروشگاه ها دسته ای از کالاهای فیک اما با کیفیت از کالاهای برند را با قیمت بسیار مناسب تری ارائه می دهند.

  • خیابان استرادا نوا (strada nova)

خیابان Strada Nova مقصدی محبوب در بین مسافرانی است که به برند های اصیل ایتالیایی علاقه مند هستند. توجه به این نکته مهم است که بیشتر مغازه های آنجا لباس و کفش با کیفیت می فروشند. همچنین چندین مغازه برای کودکان وجود دارد. گردشگران بیشماری ترجیح می دهند از این قسمت از ونیز دیدن کنند، بنابراین مغازه های سوغاتی فروشی متعددی نیز در این خیابان ایجاد شده است. سوپر مارکت محبوب استندا نیز در این خیابان قرار دارد است که کالاهای متنوعی را می توانید از آنجا تهیه نمایید. کافه ها و رستوران های بیشمار جذاب این خیابان نیز بر جاذبه مراکز خرید می افزایند!

برای اطلاع از آخرین هزینه سفر به اروپا، قیمت تور اروپا را ببینید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران