0/5 - (0امتیاز)
06 دی 1398 ساعت :12:38 2446

کدام یک از جزایر قناری برای سفر شما مناسبند؟

با هر ترجیح و سلیقه ای که باشید، حداقل یکی از جزایر قناری برای شما جذاب و شگفت انگیز خواهد بود!

جزایر قناری اسپانیا در میان اقیانوس اطلس جاذبه های بسیاری برای ارائه دارند. بسیاری از گردشگران تور ارزان جزایر قناری، این جزایر را برای سواحل جذاب و آب و هوای معتدل زمستانی آن ها انتخاب می کنند که گردشگری در تمام طول سال را تسهیل می کند. اما چیزهای بیشتری در جزایر قناری به غیر از خورشید، ماسه و گشت و گذار وجود دارد که باید از آن ها بهره مند گردید.

جزیره تنریف، اگر عاشق گشت و گذار و پیاده روی هستید!

بزرگترین جزایر قناری دارای تعداد زیادی مسیرهای پیاده روی زیبا می باشد.

جادوی تنریف، بزرگترین و پرجمعیت ترین جزایر قناری، در تنوع آن است. این جزیره زیبا در اسپانیا دارای چندین ساحل عالی است، همچنین دارای کلاس های گلف در سطح جهانی، هتل ها و بوتیک لوکس و استراحتگاه های خانوادگی زیبا نیز می باشد. اما این فضای داخلی این جزیره کوهستانی است که از طبیعت منحصر به فردی برخوردار است و می توانید ساعت ها در آن پیاده روی کنید!

جزایر قناری

لانزاروت، اگر عاشق هنر هستید!

بازدید از لانزاروت برای دوستداران هنر ضروری است.

در قلب این جزیره کارهای یک هنرمند مشهور دیده می شود: سزار مانیریک. کارهای این هنرمند، مجسمه ساز و معمار را می توان در سراسر جزیره مشاهده کرد، حتی در دوردست ترین و دست نیافتنی ترین نقاط جزیره.

بازدید از ساختمان خلاقانه و جذاب César Manrique را نیز در بازدید از این جزیره با تور اروپا از دست ندهید، هم اکنون بازدید از این ساختمان زیبا برای عموم آزاد است. همچنین از Jameos del Agua ، غار زیبایی در لانزاروت بازدید کنید که آکوستیک عالی آن برای میزبانی کنسرت های موسیقی کلاسیک مناسب است.

لا گومرا، اگر می خواهید خوراکی های مختلف را امتحان کنید

لذت بردن از طعم غذاهای سنتی La Gomera یکی از به یادماندنی ترین تجربه های شما در سفر به جزایر قناری خواهد بود.

در لا گومرا، از ماهی تازه کباب شده و خوراک کازولا دلچسب (خورش ماهی) حتما بچشید. همچنین خوراک های لذیذی با گوشت خرگوش و پودینگ های خوشمزه را می توانید در این جزیره بچشید. در رستوران Las Rosas در Agulo، کارمندان را می شنوید که برای یکدیگر سوت می زنند! این شکل منحصر به فرد ارتباط با عنوان el silbo شناخته می شود که در سال 2009 توسط یونسکو به عنوان شاهکار میراث شفاهی و نامشهود بشریت شناخته شد.

لا پالما، اگر عاشق طبیعت هستید!

در جزیره لا پالما می توانید به پیاده روی در میان آبشارهای پنهان در میان جنگلهای سرسبز Los Tiles بروید و از مناظر جنگل های زیبا و سرسبز اطراف نیز بهره مند گردید. همچنین خانه های محلی زیبا و مراتع سرسبز و درخشان در نزدیکی آتشفشان های Fuencaliente در جنوب جزیره نظر بازدید کنندگان لا پالما را به سمت خود جلب می کند.

یک جاده زیبا به مرتفع ترین قله جزیره، Roque de los Muchachos، وجود دارد که دارای مناظر دیدنی بسیاری می باشد. رصدخانه نجومی لا پالما نیز بعد از غروب آفتاب منظره فوق العاده ای از ستاره ها ارائه می دهد.

کدام یک از جزایر قناری برای سفر شما مناسبند؟

ال هیرو، اگر به دنبال کمی متفاوت هستید!

با دارا بودن مخروط های آتشفشانی بیشتری نسبت به هر جزیره دیگر در مجمع الجزایر قناری، ال هیررو مناظر منحصر به فردی برای ارائه دارد. آتشفشان Lobo Negro آخرین بار در سال 1793 شروع به فعالیت کرد، اما یک فوران زیر دریایی که در خارج از ساحل روستای La Restinga رخ داد، باعث شد تا چند سال گردشگری در این جزیره کاهش یابد. در حال حاضر، این خطر فروکش کرده است و گردشگران بسیاری همه ساله از این جزیره زیبا و دیدنی بازدید می کنند. Ecomuseo دارای 20 خانه مسکونی است که زمانی توسط بیمباچی ها، ساکنان بومی جزیره قبل از فتح اسپانیا استفاده می شده است.

فورته ونتورا، اگر به سواحل علاقه دارید!

سواحل زیبای این جزیره دارای محبوبیت بالایی در سرتاسر جهان می باشند. تپه های شنی و سواحل ماسه ای گسترده از ویژگی های اصلی این جزیره زیبا به شمار می آیند. تالاب فیروزه ای بسیار جذاب و عجیب و غریب در ساحل Sotavento و Cofete Beach با زمینه های کوهستان خود را که تقریباً پایین ساحل قرار گرفته است، بسیار دیدنی و خیره کننده است. سواحل Fuerteventura در این جزیره نیز با داشتن نسیم خنک دلپذیر است. اگر شما علاقه مند به ورزش های آبی و شنا هستید این جزیره امکانات بسیاری بدین منظور دارد. علاقه مندان به پیاده روی، آبتنی، موج سواری و غواصی نیز می توانند اوقات خوشی در این جزیره سپری نمایند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران