0/5 - (0امتیاز)
29 اسفند 1399 ساعت :10:20 2284

چگونه می توان به کوه سامویی تایلند رفت؟

سواحل ماسه ای سفید ، آبهای زلال ، جنگل سرسبز گرمسیری و آب نارگیل تازه تنها مواردی هستند که در جزیره زیبای کوه سامویی پیدا خواهید کرد.

کوه سامویی در خلیج تایلند واقع شده است و همه چیزهایی را که یک مسافر می تواند برای تعطیلات فراموش نشدنی ساحلی در تور کوه سامویی داشته باشد دارد. اما قبل از لذت بردن از روزهای آفتابی و دریا گرم ، باید نحوه رسیدن به کوه سامویی را کشف کنید و بهترین مسیر را برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

در مقایسه با سایر جزایر تایلند ، رسیدن به کوه سامویی بسیار آسان است. فرودگاه کوه سامویی با دریافت پروازهای ملی و بین المللی به خوبی فعال است. همچنین می توانید با کشتی یا ترکیبی از اتوبوس / قطار + کشتی به کوه سامویی سفر کنید ، همه اینها بستگی به این دارد که از کجا در در تور تایلند سفر می کنید.

چگونه می توان از بانکوک به کوه سامویی رسید؟

چند گزینه برای سفر از بانکوک به کوه سامویی وجود دارد که از بسیار سریع گرفته تا طولانی و دیدنی است. می توانید از بانکوک به کوه سامویی پرواز کنید یا با ترکیبی از اتوبوس / قطار به علاوه کشتی سفر کنید. همه چیز به زمان ، بودجه و سبک سفر شما بستگی دارد.کارآمدترین راه برای سفر از بانکوک به کوه سامویی پرواز است. روزانه به طور متوسط ​​بیست پرواز به کوه سامویی بین ساعت 6 صبح - 8:30 عصر انجام می شود. سفر از فرودگاه Suvarnabhumi تا فرودگاه Koh Samui 75 - 90 دقیقه طول می کشد. سفر سریع با قیمت بالاتری همراه است ، پرواز به کوه سامویی معمولاً گران ترین راه برای رسیدن به جزیره است.اگر پروازهای مستقیم از تور بانکوک به کوه سامویی بسیار پرهزینه است اما نمی خواهید 15 - 17 ساعت در جاده صرف کنید ، می توانید بلیط پرواز + اتوبوس + کشتی خریداری کنید. Nok Air ، Air Asia و Thai Lion Air بلیط های دسته کوچک موسیقی را ارائه می دهند که در فواصل منظم بین 6:00 صبح تا 10:30 صبح از فرودگاه Don Muang حرکت می کنند. طول سفر بین 6 تا 10 ساعت است و شما در اسکله کوه ساموئی پیاده خواهید شد. هنگام رزرو بلیط خود کوه سامویی را به عنوان مقصد نهایی انتخاب کنید و شرکت هواپیمایی کلیه حمل و نقل از بانکوک به کوه ساموئی را بدون هیچ گونه رزرو و هزینه اضافی ترتیب خواهد داد.

گزینه دیگر استفاده از اتوبوس از بانکوک به کوه سامویی است ، این ترکیبی از اتوبوس + کشتی خواهد بود. برای سفر با اتوبوس به کوه سامویی ، می توانید از بین اتوبوس های عمومی که از ساعت 5 صبح تا 8 شب از پایانه سای تای مای در بانکوک حرکت می کنند ، یکی را انتخاب کنید. یا می توانید در ساعت 8:00 یکی از اتوبوس های توریستی را که از منطقه جاده خائو سان حرکت می کنند تهیه کنید.این سفر دو قسمت دارد. اولین آنها اتوبوس از بانکوک به اسکله سورات ثانی (12 تا 14 ساعت) است ، سپس کشتی از سورات ثانی به کوه سامویی که می تواند از 2 تا 4 ساعت طول بکشد. برای این سفر ، چیزی بین 850 تا 1400 بات هزینه خواهید کرد.

کوه سامویی

قطارها از بانکوک به کوه سامویی بستگی به قطار از 8 ساعت و نیم تا 12 ساعت طول می کشد. برای چنین سفر طولانی ، بهترین گزینه رزرو قطار خواب شبانه است که از ایستگاه Hua Lamphong در بانکوک حرکت می کند. قطار به ایستگاه سورات ثانی می رسد ، جایی که یک اتوبوس / وانت شما را به اسکله دونساک می رساند تا کشتی را به کوه ساموئی برسانید. اتوبوس بعلاوه سفر با کشتی حدود 4 ساعت طول می کشد. هزینه این ترکیب بلیط حدود 1400 بات است و شامل تمام حمل و نقل از بانکوک به کوه ساموئی می شود.

چگونه می توان از چیانگ مای به کوه سامویی رسید؟

شهر چیانگ مای در شمال تایلند ، 1440 کیلومتر فاصله از جزیره کوه سامویی است. با پرواز مستقیم از بانکوک ایرویز می توانید مستقیماً از چیانگ مای به کوه سامویی سفر کنید. این پرواز روزانه در ساعت 9:00 صبح و ساعت 12:50 بعد از ظهر از فرودگاه چیانگ مای حرکت می کند و به ترتیب ساعت 10:45 صبح و 2:35 بعد از ظهر وارد فرودگاه کوه سامویی می شود. در حالی که سفر سریع است ، مطمئنا ارزانترین گزینه برای سفر به جزیره سامویی نیست.می توانید از چیانگ مای به بانکوک اتوبوس بگیرید. اتوبوس هایی که از چیانگ مای حرکت می کنند ، شما را در پایانه اتوبوسرانی بانکوک می رسانند. از ترمینال شمال ، باید به سمت ترمینال اتوبوس جنوبی به نام Sai Tai Mai حرکت کنید. این باید حدود یک ساعت طول بکشد. در ترمینال اتوبوس جنوبی ، اتوبوس هایی را پیدا می کنید که به سمت سوره ثانی حرکت می کنند و در آنجا کشتی به کوه سامویی را می گیرید. این سفر ترکیبی بین 900 بات - 1300 بات هزینه خواهد داشت و انجام آن می تواند حدود 17 ساعت طول بکشد.

چگونه می توان از پوکت به کوه سامویی رسید؟

دقیقاً مانند کوه سامویی ، جزیره پوکت یک مقصد سفر بسیار محبوب در تایلند است به این ترتیب ، سفر بین ساحل آندامان و جزایر خلیج یک کار ساده است که می تواند با پرواز ، کشتی ، اتوبوس و تاکسی انجام شود.سریعترین راه برای سفر از پوکت به کوه سامویی پرواز مستقیم است . بانکوک ایرویز شش بار در روز بین ساعت 9:45 صبح تا 4:35 بعد از ظهر از فرودگاه پوکت پرواز می کند. پروازها در فاصله 55 دقیقه از پرواز به فرودگاه کوه سامویی می رسند ، قیمت بلیط بسیار متفاوت است.گزینه دیگر شما ترکیبی از اتوبوس + کشتی است. زمان سفر ممکن است از کمتر از 7 ساعت تا یک روز طول بکشد ، بنابراین اگر می خواهید در وقت صرفه جویی کنید ، بهترین انتخاب شما خرید هر یک از بلیط های اتوبوس + کشتی است که توسط Phantip 1970 یا Lomprayah فروخته می شود.

چگونه می توان به کوه سامویی تایلند رفت؟

چگونه می توان از کرابی به کوه سامویی رسید؟

پروازهایی از کرابی به فرودگاه کوه سامویی وجود دارد که هر روز ساعت 13:45 بعد از ظهر انجام می شود. پرواز 50 دقیقه طول می کشد و مطمئناً سریع ترین راه برای رفتن از کرابی به کوه سامویی است. همچنین می توانید از کرابی به کوه سامویی از طریق زمینی سفر کنید. می توانید بلیط ترکیبی اتوبوس + کشتی خریداری کنید که حتی مقرون به صرفه تر است. این سفر بین 4 تا 7 ساعت طول می کشد و هزینه بلیط ها حدود 700 بات است.

اگر می خواهید مسیر زیبایی از کرابی به کوه سامویی را طی کنید تاکسی خصوصی اجاره کنید تا شما را در هتل سوار کند و شما را به جزیره برساند. قیمت کرایه ها معمولاً بین 7000 بات تا 8000 بات است که شامل تاکسی سواری از کرابی به اسکله ، کشتی به کوه سامویی و تاکسی از اسکله به هتل شما می شود.

چگونه می توان از کوه تائو یا کوه فگنان به کوه سامویی رسید ؟

جزایر کوه تائو ، کوه فگنان و کوه سامویی در نزدیکی یکدیگر قرار دارند. آنها معروف ترین جزایر خلیج تایلند هستند و ارزش بازدید از هر سه آنها را دارد. فاصله کوه فگنان تا کوه سامویی فقط 115 کیلومتر است ، در حالی که فاصله کوه تائو تا کوه سامویی 67 کیلومتر است. سفر بین این سه جزیره به طور معمول با خدمات کشتی پوشش داده می شود. شرکت های کشتی سازی که بین جزایر سفر می کنند ، کاتاماران پرسرعت Lomprayah ، Songserm و Seatran Discovery هستند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران