0/5 - (0امتیاز)
15 مهر 1399 ساعت :19:38 958

مالدیو تنها مقصد جهان که در کرونا باز است.

از 15 ژوئیه جزیره مالدیو در اقیانوس هند دوباره بروی جهانگردی بین المللی باز شد.

اگرچه محدودیت های مرزی و اقدامات قرنطینه ای مردم را از بازدید از محبوب ترین مقصد سفر در جهان در حال حاضر باز می دارد ، اما یک کشور معروف به زیبایی طبیعی اکنون از همه مهمانان با تور مالدیو استقبال می کند.مسافران جهانی پس از ورود به فرودگاه بین المللی ولانا در پایتخت ماله ، مجبور به انجام قرنطینه اجباری نخواهند شد. و همچنین نیازی به اثبات آزمایش منفی ویروس کرونا نخواهند داشت.(البته استثناء هم وجود دارد)

در آغاز ، بازدیدکنندگان تور ارزان مالدیو فقط در جزایر تفریحی مجاز خواهند بود و آنها باید اقامت خود را در یک مرکز ثبت شده رزرو کنند.طبق رهنمودهای دولت مالدیو ، معافیت ها فقط برای ترتیب حمل و نقل اعمال می شوند.از نظر پیشگیری از Covid-19مقامات گردشگری از این واقعیت بهره مند می شوند كه هر اقامتگاه اساساً قرنطینه خود را ارائه می دهد.

مالدیو تنها مقصد جهان که در کرونا باز است.

ترانس مالدیو ایرویز بزرگترین اپراتور هواپیمای شناور جهان در مالدیو است. مالدیو از 26 جزیره مرجانی تشکیل شده است که مملو از بیش از 1000 جزیره است و ده ها تفرجگاه در بیش از 90،000 کیلومتر مربع گسترده شده است.

بیشتر جزایر مالدیو که برای گردشگری تور ارزان قیمت مالدیو توسعه یافته اند ، فقط یک استراحتگاه است. اگر میهمانان یا کارمندان با کسی که آزمایش Covid-19 را مثبت باشد در تماس باشند ، از نظر تئوری به راحتی قابل ردیابی هستند ، در حالی که پتانسیل گسترش به حداقل می رسد.البته هرچقدر که پرواز در هواپیما برای مالدیو در حال حاضر اغوا کننده به نظر می رسد ، ممکن است مسافران مجبور باشند پس از بازگشت با اقدامات قرنطینه کشور خود مبارزه کنند و این ممکن است آنها را از بازدید از تور مالدیو ارزان باز دارد.

آیا هواپیمایی واقعاً در مالدیو پرواز می کند؟

علی رغم رکود جهانی هواپیمایی ، اکنون می توان با مالکیت چندین شرکت هواپیمایی اصلی از طریق خاورمیانه به مالدیو پرواز کرد.اینها شامل هواپیمایی امارات است که از طریق دبی از شهرهای بزرگ جهانی مانند لندن ، شیکاگو ، تورنتو و سیدنی ارتباط برقرار می کند.خطوط هوایی قطر پروازهای خود را به مالدیو از 15 ژوئیه از دوحه از سر گرفت شرکت هواپیمایی اتحاد امارات متحده عربی از 16 ژوئیه پروازهای خود را از ابوظبی به مالدیو از سر گرفت.

فرودگاه مالدیو

اگر مسافر کرونا داشته باشد؟

به محض ورود ، از مسافران خواسته می شود کارت های اعلامیه سلامت را پر کنند و ویزای توریستی 30 روزه ارائه می شود. مسافرانی که علائم Covid-19 را نشان می دهند ، با هزینه شخصی تحت آزمایش PCR قرار می گیرند و برای انزوا به یک مرکز تعیین شده ارسال می شوند.

از 156 استراحتگاه موجود در لیست تاریخ های بازگشایی جهانگردی مالدیو ، 43 مورد در 15 ژوئیه باز شدند.تعداد زیادی از این لیست در سراسر همه گیری باز باقی مانده است ، و به مهمانانی که ماندن را در آنجا انتخاب می کنند یا کسانی که بعداً از طریق هواپیمای شخصی یا قایق تفریحی وارد آنجا می شوند خدمت می کند.مسافرانی که قبلاً به مالدیو سفر کرده اند اعتماد به نفس بالاتری دارند و می بینیم که تعداد زیادی از مهمانان برگشتی برای سه ماهه آخر سال 2020 اقدام به رزرو می کنند همان مسافران قبلی هستند.از نظر بهداشت و ایمنی ، دولت "مجوزهای گردشگری ایمن" را برای تأیید تأسیسات گردشگری كه طبق قوانین و الزامات ایمنی خاص مانند داشتن یك پزشك معتبر در محل تماس و نگهداری "و تجهیزات حفاظت شخصی را داشته باشد را صادر می كنند.

رستوران های زیر آب مالدیو

برخی هتل ها آزمایش کرونا میگیرند!

برخی از استراحتگاه ها اقدامات اضافی را برای محافظت از میهمانان و کارمندان انجام می دهند.به عنوان مثال ، در دو ملک Soneva ، از مهمانان خواسته می شود قبل از اینکه با هواپیما به استراحتگاه خود منتقل شوند ، آزمایش PCR - را در سالن فرودگاه خصوصی این برند انجام دهند. پس از ورود به استراحتگاه ، آنها مستقیماً به ویلای خود می روند و از آنها خواسته می شود تا زمان دریافت نتایج آزمون و منفی بودن در آنجا بمانند.اگر نتایج یک مهمان مثبت باشد ، از وی خواسته می شود در ویلای خود قزنطینه شوند ، جایی که توسط پرستاران آموزش دیده مراقبت می شود.(قرنطینه مجانی)

مالدیو تاکنون نزدیک به 2000 مورد تأیید شده و پنج مورد مرگ از Covid-19 را ثبت کرده است.

در بیانیه ای که در ماه مه منتشر شد ، علی وحید ، وزیر گردشگری این کشور ، تأثیر همه گیری ویروس کرونا را "ویرانگرتر از سونامی 2004 و بحران مالی جهانی 2008" توصیف کرد. این صنعت در سال 2019 با ورود بازدیدکنندگان 14.7٪ رشد کرد و تعداد ورودی ها به رکورد 1.7 میلیون نفر رسید. مقامات امیدوار بودند که امسال به 2 میلیون نفر برسند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران