0/5 - (0امتیاز)
28 مرداد 1400 ساعت :08:19 1660

فروش املاک در دیدیم ترکیه

دیدیم در ساحل غربی اژه ترکیه واقع شده است و در جنوب شهر بزرگ ازمیر و در شمال شبه جزیره جهانگردی محبوب بدروم قرار دارد.

دیدیم ترکیه ناحیه ای در استان آیدین ، ​​و مقصدی بسیار محبوب برای تعطیلات تور ترکیه با چندین ناحیه فرعی که محبوب ترین مقصد آن برای تعطیلات آلتینکوم است ، به ویژه در میان گردشگران انگلیسی ، بسیاری از بازدیدکنندگان آن سال به سال برمی گردند ، و یسیلکنت ، ماویشهیر از نزدیک دنبال می شود. و Akbuk که در بین گردشگران ترک تور دیدیم نیز محبوب هستند.

منطقه دیدیم به دلیل منبع درآمد اصلی آن بستگی زیادی به تجارت گردشگری در تابستان دارد. اگرچه کشاورزی نیز سهم بزرگی دارد و عمده محصولات آن گندم و پنبه است

فروش املاک در دیدیم ترکیه

دیدیم در محل شهر عتیقه دیدیما قرار دارد ، جایی که نام آن از آنجا نشات گرفته است و محل ویرانه های خارق العاده معبد آپولو است که روزانه هزاران بازدید کننده را به خود جذب می کند. کتابهای تاریخ می گویند Didyma که به معنی "دوقلو" است ، مربوط به خدا و الهه ، آپولو و آرتمیس است که در منطقه دیدیم متولد شده اند.

این منطقه به دلیل سواحل شنی طلایی طولانی ، آبهای شفاف و آبی و آب و هوای شگفت انگیز ، با تابستانهای گرم طولانی و زمستانهای ملایم کوتاه با افرادی که هنوز در ماه ژانویه از سواحل استفاده می کنند ، مشهور است.

فروش آپارتمان در دیدیم ترکیه

املاک و مستغلات در دیدیم

در اکثر مناطق ساحلی ترکیه ، املاک دارای چشم انداز دریا دارای قیمت بالایی هستند ، اما با املاک Didim برای فروش چشم انداز دریا به صورت استاندارد ارائه می شود. شما می توانید یک آپارتمان 2 خوابه مدرن با بالکن وسیع و چشم انداز شگفت انگیز به قیمت 35000 پوند خریداری کنید.

بیشتر املاک در دیدیم بخشی از مجتمع های خوب نگهداری شده با امکانات مدرن خانواده است. این امکانات معمولاً شامل استخرهای شنا ، محل بازی کودکان ، سالن های ورزشی ، بارهای کنار استخر و موارد دیگر به صورت استاندارد است.

اقامتگاه ویلایی برای فروش در دیدیم کمتر رایج است ، اگرچه ویلا در مجتمع را می توان با قیمت حدود 55000 پوند با 3 اتاق خواب و استخر مشترک انتخاب کرد.

این قیمتهای پایین ، قطعاً بر کیفیت تأثیر نمی گذارد ، اگرچه برخی ممکن است نیاز به کمی بازسازی داشته باشند تا آنها را برای استانداردهای خوب برای اهداف اجاره ای بالا بیاورند.

فروش ویلا در دیدیم ترکیه

پتانسیل سرمایه گذاری

اگر به دنبال خرید ملک در Didim ، ترکیه برای اهداف سرمایه گذاری هستید ، واقعاً نمی توانید اشتباه کنید ، با بازار رو به رشد املاک و سرمایه گذاری اخیر در مارینا دیدیم ، که اکنون این منطقه را به یک مقصد عالی برای تعطیلات تبدیل کرده است. و با افزایش تقاضا قیمت ها افزایش می یابد ، اکنون زمان خرید برای استفاده از سود اجاره و افزایش سرمایه است ، زیرا خانه ها مجلل تر می شوند تا تقاضای بازدیدکنندگان جدیدتر و باهوش تر را برآورده کنند.

زیبایی املاک در دیدیم ، ترکیه برای فروش آپارتمانهای ارزان قیمت مناسب است و برای خریداران ملک با بودجه بالا و کم در دسترس است.

نکته جالب از Tolga Ertukel ، بنیانگذار خانه های ترکیه: "اگر به دنبال قیمت مناسب برای ملک با دید دریا در خط ساحلی اژه هستید ، هیچ چیز نمی تواند دیدیم را شکست دهد. این شهر تفریحی زیبا در حال حاضر بین بریتانیایی ها و مردم ترکیه از شهرهای بزرگ محبوب است ، جایی که دیدیم را برای مقاصد تعطیلات خود ایده آل می دانند. "

پرسش و پاسخ ملک برای فروش در Didim

فروش ویلا ساحلی در دیدیم ترکیه

آیا خارجی ها می توانند در دیدیم ملک بخرند؟

بله ، خارجی ها سالهاست که در Didim و Altinkum ملک ، خانه های تعطیلات ، خانه های دائمی می خرند و سرمایه گذاری و درآمد اجاره ای دارند.

مالیات بر املاک در دیدیم چقدر است؟

مالیات بر املاک یک هزینه دولتی سالانه است که 0.2 of از هر ملک مسکونی در Didim و Altinkum محاسبه می شود ، درست مانند مالیات شورای بریتانیا.

آیا خرید ملک در دیدیم ایمن است؟

نیازی به گفتن نیست که 2021 آن را در زمانهای بسیار بی سابقه خریداری کرده است. با این حال ، خرید ملک در Didim و Altinkum در حال حاضر مانند همیشه امن است.

هزینه خرید ملک در دیدیم چقدر است؟

هنگام تلاش برای تعیین هزینه های مربوط به خرید ملک در Didim و Altinkum ، یک قانون ساده این است که 8.5 درصد به قیمت خرید اضافه کنید و این تمام هزینه ها را پوشش می دهد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران