0/5 - (0امتیاز)
02 فروردین 1399 ساعت :17:10 2120

ساحل لاس سالیناس (بهشت سواحل ایبیزا!)

ماسه های نرم، آب های شفاف، مردم میهمان نواز و کافه های عالی ساحلی همگی دست به دست هم داده اند تا ساحل لاس سالیناس را به یکی از بهترین های اسپانیا تبدیل نمایند!

اطلاعات گردشگری ساحل لاس سالیناس:

مکان: 10 دقیقه رانندگی با ماشین از Playa d'en Bossa یا شهر Ibiza

تسهیلات: سالن ها، چترهای ساحلی، رستوران ها، کافه ها، مراکز اسپا و ماساژ، بوتیک های ساحلی، سوپر مارکت های کوچک، صندوق های قفل دار برای قرار دادن اشیا قیمتی، دوش، غریق نجات، گارد ساحلی، امکانات منحصر به فرد برای معلولین و کهنسالان

فعالیت ها: شنا، قایقرانی، آب درمانی، کایاک سواری

اندازه: 1.5 کیلومتر طول، 25 تا 30 متر عرض

چگونه به ساحل لاس سالیناس برسیم؟

 با ماشین کرایه ای، تاکسی، دوچرخه یا اتوبوس از Playa d'en Bossa (6 کیلومتر) یا ایبیزا (10 کیلومتر) می توانید به ساحل زیبای لاس سالیسناس در تور اسپانیا برسید. برای اطلاع از زمان حرکت اتوبوس ها و تاکسی ها می توانید به جدول زمانی موجود  در وبسایت ibizabus.com ( خطوط L11 و L118) مراجعه کنید. در فصل اوج سفر، جاده اصلی با اتومبیل های پارک شده مسدود می شود زیرا مردم سعی می کنند و به صورت رایگان پارک کنند، اما یک پارکینگ پولی (سمت چپ در حاشیه) با امکانات خوب و جای پارک مناسب وجود دارد.

در کنار دریاچه های نمکی در جنوب ایبیزا، ساحل لاس سالیناس جنوبی ترین نوک این جزیره است و آب و هوای آن بسیار خنک است. هلال بسیار طولانی و گسترده ساحل ماسه ای کم رنگ با مرزهای درختان کاج هم مرز است. آب با موج هایی که در روزهای بادی ظاهر می شود، کاملاً شفاف است و برای گشت و گذار و شنا بسیار مناسب است.

جاذبه های ساحل لاس سالیناس

در اطراف ساحل یک رشته از کافه ها و رستوران های معروف را مشاهده خواهید نمود که غذای لذیذ آن ها مشهور است. کافه ها همه دارای امکانات رقص و موسیقی بالاریک می باشند و اغلب نوشیدنی ها و سفارشات غذا را در ساحل نیز سرو می کنند! در پائین ساحل، به بخش ساکت تری خواهید رسید که برای آن دسته از مسافرین تور ارزان اروپا که طالب آرامش و استراحت هستند مناسب است.

لازم به ذکر است که در حالی که ساحل لاس سالیناس همیشه مکانی دوست داشتنی برای استراحت وجود دارد، این ساحل همیشه ساکت نیست. در طول گرمای روز در ماه های تابستان، انتظار یک جریان مداوم از توریستان، فروشندگان بلیط و بازرگانان ساحلی که می توانند مسیر خود را در کنار ساحل بپیمایند و مشغول گفتگو در آن باشند را داشته باشید! در سکوت زمستان، ساحل لاس سالیناس مخصوصا برای پیاده روی های ماجراجویانه مناسب است، زیرا زمین اطراف آن منطقه مخصوص حفاظت از حیات وحش ایبیزا است.

نکته: اگر انرژی و علاقه دارید، می توانید یک پیاده روی عالی را نیز در جنگل های اطراف ساحل لاس سالیناس تجربه نمایید. در ماه های تابستان این امکان برای شما فراهم است که از گاوهای کوچک که در امتداد قسمت پرشیب تر ساحل واقع شده اند دیدن کنید.

کافه های ساحلی و رستوران ها

هتل Boutique Hostal Salinas، یک کافه، رستوران و هتل بوتیک، که در نزد مسافرین ایبیزا محبوب است، در کنار جاده ساحلی واقع شده است. در جلوی ساحل، رستوران معروف Jockey Club قرار دارد که غذاهای خوشمزه ای را سرو می کند. اگر بودجه کمی دارید، رستوران های ارزانتری در طول جاده در انتهای جنوبی ساحل وجود دارند.

نزدیکترین هتل به ساحل لاس سالیناس

نزدیکترین شهرک به ساحل لاس سالیناس Playa d'en Bossa است که می توانید در آنجا هتل های عالی ساحلی و آپارتمان هایی با قیمت مناسب پیدا کنید. در تپه های سبز اطراف لاس سالیناس هتل کاسا مونیخ، واحه ای سرشار از آرامش با دو استخر زیبا و امکانات اسپا پیدا خواهید کرد. هتل Boutique Hostal Salinas که تنها 5 دقیقه با ساحل لاس سالیناس فاصله دارد، با رستوران مشهور خود، یک مکان ملاقات شیک با نوشیدنی های خنک است. همچین برای بهره بردن بیشتر و بهتر از تعطیلات خود در این منطقه می توانید ویلاهای خصوص را نیز اجاره نمایید.

برای اطلاع از آخرین هزینه سفر به اروپا، قیمت تور اروپا را ببینید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران