0/5 - (0امتیاز)
18 اردیبهشت 1399 ساعت :13:56 1800

تجربه اولین اقامت در phi phi (جزیره فی فی)

معرفی مناطق اصلی جزیره فی فی

برای اولین سفر به جزیره فی فی ممکن است برنامه ریزی برای آن کمی سخت باشد ، با این وجود جزیره فی فی ، گزینه های اقامتی را در مناطق مختلف با سلیقه های گوناگون برای توریستان را دارا ست تا انتخاب را برای آنها را در تور تایلند راحت سازد. همه این مناطق در یک جزیره واحد قرار دارند، Phi Phi Don از یک دهکده مرکزی پر تلاطم بین خلیج تونسای گرفته تا یک ساحل آرام و در عین حال راحت لانگ بیچ ، تا استراحتگاه های دورافتاده و منزوی و Phi Phi از ساحل جنوب شرقی گرفته تا سواحل لوکس و آرام لائم تونگ ، یک مکان مناسب برای اقامت توریستان با سلیقه های مختلف است.

- منطقه مرکزی کوه فی فی دون بین خلیج تونسای (جایی که اسکله کشتی در آن قرار دارد) ( لوه دالوم )در شمال واقع شده است. این منطقه شامل زیر مجموعه هایی از قبیل : تونسای غربی ، دهکده تونسایی ، لوه دالوم و تونسای شرقی است. این نقطه ،سرسبز ترین مکان در کل جزایر فی فی است و میتوان گفت که انتخابی عالی از جمله هتل ها ، رستوران ها ، بوتیک ها و کافه ها با کیفیتی ایده آل با بودجه کافی برای انواع مشتریان میباشد. تونسای وست در phi phi don آرامش بخش ترین محدوده منطقه است ، در حالی که (لوه دالوم دهکده تونسایی )و تونسای شرقی ، شلوغ ترین قسمت های Phi Phi Don است.

Tonsai Bay - خلیج تونسای هتل های مرکزی فی فی

خلیج تونسای قطب اصلی جزایر فی فی است. منطقه مرکزی Phi Phi ، خلیج تونسای واقع در کنار ساحل TONSAIBAY RESORT مکانی است که با پیاده روی از ساحل تونسای که یک دارای شن و ماسه سفید، آب شفاف و دریای آندامان را احاطه می کند می توانید ماهیت واقعی آن را به طورواضح لمس کنید.

مکان مناسبی برای اقامت همراه با خواصته های متفاوت مسافرین با در نظرگرفتن بودجه کافی برای مستقر شدن در استراحتگاهای شیک و ویلاهای مدرن و هتل های لوکس با خدمات منحصر به فرد را میتوان در این هتل ها ( Resort Sky Sky PP ، phi phi cliff beach resort، the bay view، Chaokoh Phi Phi ، ویلا Phi Phi Banyan ، Coco Bella Resort ، Phi Phi Villa Resort ، villa 360 phi phi ، phi phi the beach resort، holiday inn phi phi ، phi phi island cabama، zeavola resort و... را تجربه کرد.

-لائم تونگ (طلای خلیج)

ساحل لائم تونگ به زبان تایلندی معروف به خلیج طلای ،مانند نواربلندی از شن که به سمت ساحل شمال شرقی کوه فی فی دون واقع شده است. آب و هوای این منطقه به صورت گرمسیری میباشد که جدا از چند استراحتگاه درجه یک ، فقط یک دهکده ماهیگیری کوچک و رستوران های مستقل دارد که برای داشتن تعطیلاتی آرام با صدای تسکین دهنده امواج موجود در نزدیکی ساحل حدودا یک کیلومتری فی فی قرار گرفته است که دسترسی به این مکان فقط با قایق امکان پذیر است. لائم تونگ را میتوان برای کسانی که به دنبال استراحت و آرامش هستند پیشنهاد کرد ، اما سفر به لوه دالوم تقریباً 40 دقیقه با قایق طول میکشد.لائم تانگ مدت هاست که فقط توسط کولی های دریایی اشغال شده و در آنجا روستایی را ایجاد کرده که به نوک شمالی کوه فی فی دان متصل میشود. این روستا از اواخر دهه هشتاد به دلیل جذابیتهای خاص به تعداد زیادی از اقامتگاههای تفریحی و توریستی تبدیل شد. از جمله گزینه های اقامتی در لائم تونگ را میتوان Holiday Inn Phi Phi Resort و تفریحی Bohemian Zeavola Resort نام برد .

فعالیت های ساحل لائم تانگ و نحوه ی دسترسی

به دلیل دنج بودن ساحل لائم تانگ و فضای مجهز این ساحل فعالیتهایی از قبیل : حمام آفتاب ، غواصی در صخره های کنار ساحل ، ورزش های آبی ، غواصی (که برای غواصی حداقل دو مرکز شیرجه وجود دارد) ،جست و جو در جزیره جذاب بامبو که در پنج کیلومتری Laem Thong قرار دارد و قدم زدن در ساحل و دریا ،فعالیتهای ورزشی نظیر والیبال ساحلی ، فوتبال ، بدمینتون ، آشپزی تایلندی برگزار میشود . همچنین در انتهای شمالی ساحل بدون شنا کردن میتوان به طور زنده مرجانهای دریایی زیبا را مشاهده کرد.

-بهترین راه برای رسیدن به لائم تونگ با قایقهای کشیده ی دم بلند از روستای Tonsaiتونسای است که مسافت تقریبی آن حدود یک ساعت میباشد.

-یکی دیگر از راه های دسترسی به این ساحل میتوان ازطریق کشتی هایی که از جزیره پوکت و جزیره کرابی به لائم تانگ توقف کوتاهی دارند استفاده کرد.

تجربه اولین اقامت در phi phi (جزیره فی فی)

رستوران های محبوب ساحل لائم تانگ

-رستوران ساواسدی

رستوران ساواسدی در ساحل لائم تونگ که ساحلی گرمسیری ،با داشتن آبهای فیروزه ای خاص، ماسه های سفید روشن به آرامی صدای موج های دل نواز مجهز به انواع غذاهای لذیذ و خدمات با کیفیت ارائه میدهد . هنگام ورود به رستوران باید یک مسافت کوتاه پله ای را طی کرد تا به سالن غذا خوری رستوران با نمای چوبی بزرگ و رو باز مواجه شد ، اما در سمت چپ رستوران، فضایی متفاوت دیگر وجود دارد با موسیقی زنده ملایم که توسط یک نوازنده موسیقی اجرا می شود میتوان لذت برد. رستوران های مختلف دیگری در هتلهای پنج ستاره برای ناهار خوری در یک فضای پر از آرامش در کنار این ساحل وجود دارد که میتوانید تجربه کنید.

محل سکونت : درست در ساحل در محل اقامت PP Erawan Palms Resort

-جاسمین لائم تونگ
در این رستوران واقع درساحل در دهکده دریایی کولی بین چندین هتل پنج ستاره ،غذاهای متنوع دریایی سرو میشود که توسط کولی های دریای تجربه جالبی را فراهم میسازد. غذاهای دریایی تازه و مهمتر از همه به دلیل قیمتهای مناسب در بین بازدید کنندگان بسیار محبوب شده است.

دید رستوران فضایی را ایجاد کرده ،هنگام صرف نوشیدنی دلخواه ازمنظره دریا و دیدنیهای جزیره که دارای جلوه بی نظیری است لذت ببرید وقت خود را در اینجا بگذرانید. غذاهای دریایی و غذاهای معمولی تایلندی (مثل برنج سرخ شده و مرغ ، تایلندی و غیره) با طعمی آتشین درمنوی این رستوران وجود دارد که به طور واقعی میتوان تجربه کرد.

محل سکونت : درست در ساحل در دهکده جیپی دریای لائام تونگ ، جنب رستوران ساواسدی

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران