0/5 - (0امتیاز)
16 اردیبهشت 1399 ساعت :20:59 3083

با مراکز خرید قشم در منطقه درگهان آشنا شوید

 ازمنطقه درگهان،به عنوان  قلب تپنده تجاری و توریستی جزیره نام برده میشودو علت آن  قدمت و کثرت مراکز خرید و توریستی میباشد.

معمولا مراکز خرید درگهان قشم از ساعت  9:00تا22:00 به صورت یکسره در خدمت مسافرین تور قشم هستند ، به طوری که حتی  در ایام تعطیل و سال نو این خدمت رسانی  تا پاسی از شب هم ادامه میابد.در شب هایی که جزیره هوای مطلوبی داشته باشد،دستفروشانی در نزدیکی این مراکز بساطشان را پهن میکنند تا بتوانند اجناس خود را با قیمت پایین عرضه کنند در کنار همین دستفروشان دکه های اغذیه فروشی و غذاها ی جذاب محلی نیزخود نمایی میکند از این رو درگهان دارای شب های زنده ای میباشد.

مراکز خرید قشم در منطقه درگهان

بازار قدیم (بزرگ) درگهان از کهن ترین مراکزخرید درگهان است.

بنای بازار که  کاملا بافت سنتی  خود را حفظ کرده، تشکیل شده است از راهروها و کوچه های تو در تو و قدیمی ... حجره ها (مغازه ها )با شکل قدیمی به قوت خود باقی هستند. این مکان مناسب افرادی است که برای خرید کلی به قشم می آیند، ولی هنوز میتوان فروشگاه هایی را برای خرید اجناس تکی پیدا کرد.بازار سنتی درگهان در قلب  شهر واقع شده است که هنوزاهمیت خود را حفظ کرده است این مکان در نزدیکی  بازارها و رستوران های خیلی زیاد دیگری قرار دارد.با گذشت سالها بازار سنتی درگهان توانسته طرفدارن زیادی  را به خود جذب کند.

آدرس: جزیره قشم، درگهان، میدان انقلاب، رو به روی بازار مروارید               
شماره تماس:  07635268575
ساعات بازدید: 7 الی 23

با مراکز خرید قشم در منطقه درگهان آشنا شوید

بازار نخل، لوکس‌ترین بازار درگهان

بازار نخل در منطقه درگهان، مساحت وسیعی را به خود اختصاص داده است به طوری که  ازچشم گیر ترین مراکزخرید محسوب میشود این چشم نوازی از ترکیب معماری سنتی و مدرن سرچشمه میگیرد. این طراحی الهام گرفته از بازارهای سنتی قشم بوده که سازه آن از مصالح محلی میباشد. معماری بومی و در عین حال لوکس بازارنخل شما را به واقع در یک مرکز خرید جنوبی قرار‌‌می‌‌دهد و بخشی از هویت منطقه را به شما نشان میدهد. بیش از 200 فروشگاه درپاساژ  نخل مشغول به توزیع عمده پوشاک هستند. در داخل پاساژ برای بازدید کنندگان تور ارزان قشم و خریدارن رستوران و کافه هایی برای آسایش بیشتر درنظر گرفته شده است .این محل که در مجاورت دریا قرار گرفته از منظره زیبایی برخوردار است که به جز خرید شامل تفریح نیز میشود.

 آدرس: جزیره قشم، درگهان، بازار نخل درگهان
شماره تماس: 076 3527 1101
ساعات بازدید: 7 الی 21

با مراکز خرید قشم در منطقه درگهان آشنا شوید

بازار اطلس درگهان

بازار اطلس از تخصصی ترین مراکز خرید قشم میباشد که به صورت اختصاصی فقط فروش کیف و کفش در آن صورت میپذیرد . این بازاربه شکل  ساختمانی دو طبقه است که  کلکسیونی  از کیف، کفش و چمدان را در اختیار شما قرار می‌دهد. شکل ظاهری آن کاملا مینیمال و نمای داخلی از چوب با منبت‌کاری های سنتی و چراغ‌های رنگی زینت شده است و به مانند بازار نخل حس سنتی ،جنوب را القا میکند.بازار اطلس در روبه‌روی بازار نخل قرارگرفته است .. تنوع اجناس و قیمت‌های ناچیز شما را بر سر ذوق می‌آورد.سابقا اجناس به صورت عمده برای فروش گذاشته میشد اما امروزه تک فروشی نیز رایج شده است. امکاناتی برای  بازار جهت رفاه حال خریداران شامل سرویس های بهداشتی، تاکسی سرویس، کافه رستوران، نمازخانه، اطلاعات، فست فود، پارکینگ خودروهای سواری مهیا شده است.
آدرس: جزیره قشم، درگهان، پشت مجتمع تجاری دودلفین
شماره تماس: 07635270111

ساعات بازدید: 8:30 الی 23

با مراکز خرید قشم در منطقه درگهان آشنا شوید

بازار دو دلفین درگهان

بازار دو دولفین معتبرترین مرکز خرید قشم در منطقه درگهان میباشد که گوناگونی اجناس آن زبان زد میباشد که  شامل :کیف‌‌و‌‌کفش، بدلیجات، پوشاک، شال و روسری و غیره می‌‌باشد.ساختمانی دو طبقه به رنگ نارنجی با شیشه های آبی که به علت تفاوت ظاهری اش با سایر بناها به راحتی قابل شناسایی میباشد. اجناس بازار دو دلفین به دو روش عمده و تکی به فروش میرسد که مغازه های طبقه دوم به فروش عمده اختصاص داده شده‌‌اند. برندهای مشهور در بازار دودلفین فروشگاه هایی را دارا هستند که شامل :پوشاک ، لوازم برقی ،کالای خواب و ...

آدرس: جزیره قشم، درگهان، مجتمع تجاری دودلفین

شماره تماس: 07635271014

ساعات بازدید: 9 الی 22

با مراکز خرید قشم در منطقه درگهان آشنا شوید

بازار دریا درگهان

بازار دریا از گسترده ترین و جدیدترین بازارهای ،محله ی  درگهان است که می‌توان، یک مجموعه کامل خرید ازهر آنچه نیازدارید تهیه کنید که اعم از  پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، کیف‌‌و‌‌کفش و لوازم خانگی و برقی...این بازار بیش از 1500 بوتیک را دارا است که شاید تفرج در این مرکز خرید به تنهایی نیاز به وقت زیادی داشته باشد.گستردگی  پاساژ و شباهت مغازه‌‌ها به هم خریداران را سردرگم میکند .از این رو اگر تمایل به خرید کالایی را داشتید  تعلل نکنید زیرا یافتن مجدد فروشگاه مد نظر شما کار آسانی نخواهد بود.این مال تنها مرکز خرید درگهان است که اکثرفروشگاه ها به صورت جزیی هم فروش دارند. رستوران دریا در طبقه دوم مرکز خرید قرار دارد که اکثرا غذاهای سنتی و پرطرفدار  قشم را سرو میکند. هتل‌‌ سه ستاره سینگو  قشم ، درقلب همین بازار قرار دارد که میتوان اقامت در قطب مراکز خرید را با نگاهی متفاوت، تجربه کرد.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، میدان انقلاب

شماره تماس: 0763527350

ساعات بازدید: 9 الی 22

با مراکز خرید قشم در منطقه درگهان آشنا شوید

بازار مروارید درگهان

بازار مروارید درگهان از مراکز خرید نه چندان بزرگ است (300 فروشگاه )که گوناگونی اجناس آن شامل پوشاک، لوازم خانگی، عطر و ادکلن، کیف و کفش و لباس بچه‌‌گانه و غیره میباشد.مروارید از بازارهایی است که در دهه 70 شمسی ساخته شده است که شامل 2 طبقه است که بیشتر فروشگاه های  آن در طبقه همکف قرار دارد.اما گشت و گذار در مروارید خالی از لطف نیست. خدمات رفاهی مسافران شامل :سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و چند شعبه از بانک‌‌های مختلف میباشد.

آدرس: جزیره قشم، درگهان، بین پاساژ ایران زمین و صدف

شماره تماس:  07635265830

ساعات بازدید: 9 الی 22

با مراکز خرید قشم در منطقه درگهان آشنا شوید

بازار زمرد درگهان

 بازار زمرد در میان کسبه و خریداران به بازار لی ایرانی مشهور شده است  با وجود تنوع کالاهای متفاوت نیز این بازار را به همان نام میشناسند. آنچه که بیشتر در این بازار به چشم می‌‌آید پوشاک است که به صورت عمده یا جزئی فروخته می‌‌شوند. این بازار که به یک طبقه محدود می‌‌شود برای  خدمات رفاهی آن به چند غرفه غذاخوری و سرویس بهداشتی بسنده شده است.

آدرس: جزیره قشم، درگهان، میدان انقلاب، کنار مجتمع تجاری دریا

شماره تماس:  07635267702

ساعات بازدید: 9 الی 22

با مراکز خرید قشم در منطقه درگهان آشنا شوید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران