0/5 - (0امتیاز)
01 اسفند 1397 ساعت :09:49 2175

بازار شبانه آسیاتک(بازاری در کنار رودخانه چائو پرایا بانکوک)

بازار شبانه آسیاتک بازسازی تمدن دوره پادشاه چولالونگ کورن تایلندی میباشد.

بازار شبانه آسیاتک بانکوک دو تجربه محبوب خرید و لذت را در شهر بانکوک با هم ترکیب کرده است. برای تحریک نوستالژی در دهه 1900 بانکوک طراحی شده است. و یادآوردوره پادشاه چولالونگ کورن (1910-1868) میباشد. آسیاتک در فاصله 10 دقیقه ای ایستگاه سافان Saphan است و بهترین را رسیدن به این بازار و اجتناب از شلوغی شهر بانکوک استفاده از قایق است و تا ساعت 23 شب فعالیت میکنند سپس شما را به یک راهرو 300 متری متصل به بازار شبانه میرسانند این راهرو زمانی که خورشید به آن می تابد عاشقانه به نظر می رسد. تاکسی به هیج وجه توصیه نمی شود زیرا ترافیک در این منطقه بانکوک می تواند وحشتناک باشد.بازار شبانه آسیاتک مسقف و دارای بیش از 1500 بوتیک و 40 رستوران و کاباره با نمایش یک بازی عروسکی کلاسیک تایلندی است.در این بازار پلیس افراد سیگار ی را جریمه میکنند.یادتان باشد اینجا نو اسموکینگ no smoking است.تمرکز در آسیاتک بیشتر بر روی مد و ابزارهای پیشرفته از جمله فروشگاه اپل است آسیاتک بانکوک به چهار قسمت تقسیم می شود که به شما کمک می کند تا بدون هیچ زحمتی به دنبال چیزی بگردید.ما دو منطقه اصلی را به شما معرفی میکنیم.

منطقه  چائون کرانگ  Chareonkrung:

منطقه  چائون کرانگ که در آن شما اکثر بوتیک های کوچک (بیش از 1000 بوتیک در چهار بازار)  و ارائه کننده سوغات، صنایع دستی، جواهرات و پوشاک با نمایشگرهای جالب و طیف گسترده ای از مارک های مد روز تایلندی و فروشگاه های ارزان قیمت که محصولات مشابه مکان هایی مانند Chatuchak و MBK میباشد.

منطقه واتر فرانت Waterfront:

در این منطقه ناهار خوری فوق العاده با رستورانهای هوشمند ایتالیایی، تایلندی و غذاهای دریایی،شعبه های KFC پیتزا  Au Bon Pain  یافت می شود.علاوه بر این همه غذا و خرید، دو تا از بزرگترین سرگرمی منطقه واتر فرانت توله های تایلندی توسط تئاتر جو لوئیس و Cabaret کالیپس است. هر دو این نمایشگاه سالهاست که مخاطبان زیادی را جذب کرده اند .

بیوگرافی بازار شبانه آسیاتک:

شرکت آسیای شرقی مستقر در دانمارک در سال 1897 تاسیس شد و یکی از چندین شرکت غربی است که در آن زمان تجارت با تایلند را انجام می داد. این شرکت دارای تأسیسات و انبار  در کنار رودخانه چائو پرایا بود این بندر عملیات را در سال 1947 متوقف کرد و بعد از آن امکانات غیرقابل استفاده شد. در ماه مه 2011، شرکت املاک TCC Land برنامه های خود را برای بازسازی و توسعه این مکان به یک مجتمع خرده فروشی / سرگرمی به نام بازار شبانه آسیاتک Asiatique Riverfront اعلام کرد. آسیاتک در تاریخ 27 آپریل 2012 با ظرفیت 2000 پارکینگ برای بازدید کنندگان افتتاح شد.برای رزرو تور بانکوک با آژانسهای توریاب در ارتباط باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران