5/5 - (1امتیاز)
17 آبان 1399 ساعت :20:00 1883

آلاچاتی ترکیه روستای کارت پستال مدیترانه

آلاچاتی ، ترکیه مقصد تعطیلات نخبگان ترک است. این یک دهکده کوچک در سواحل غربی ترکیه است

آلاچاتی فاصله چندانی با شهر محبوب ازمیر و بخشی از استان چشمه ندارد. آلاچاتی به خاطر خانه های سنگی ، بالکن های رنگارنگ ، خیابان های سنگفرش و کافه های بیرونی شهرت دارد.اگر در خارج از فصل سفر به تور آلاچاتی بروید و تقریباً کل روستا را برای خود در اختیار خواهید داشت.

آلاچاتی در مقایسه با شهرهای تازه کار خود بسیار گران تر است. قیمت ها به اندازه تور استانبول است ، اقامتگاه های لوکس فراوان و بوتیک های زیادی وجود دارد. اگر به فکر Alaçati برای تعطیلات آرام هستید ، اطمینان حاصل کنید که از فصل گرما پرهیز می کنید زیرا خیابان ها پر از جهانگردان می شود.

چگونه می توان از ازمیر به آلاچاتی رسید؟

دسترسی به تور ارزان آلاچاتی از شهر ازمیر که دارای یک فرودگاه بین المللی است با خطوط هوایی از سراسر جهان انجام می شود. می توانید به راحتی از فرودگاه به آلاچاتی اتوبوس بگیرید. اتوبوس ها درست در خارج از ترمینال ورودی موجود هستند و هزینه آنها 27 TL است.اگر با اتوبوس به ازمیر بروید ، از ایستگاه اتوبوس Uçkuyular (Otogar) یک اتوبوس مستقیم به چشمه خواهید یافت که در آلاچاتی نیز توقف می کند. هزینه این سفر 20 TL است و حدود 1:30 ساعت طول می کشد.اگر چند روزی در ازمیر اقامت داشته باشید ، راهی سریعتر برای رسیدن به آلاچاتی وجود دارد زیرا ایستگاه اتوبوس مرکزی کمی دورتر از مرکز شهر است. فقط به خط زرد قطار ازمیر به سمت KAYMAKAMLIK بروید و در آخرین ایستگاه پیاده شوید. اکنون ایستگاه اتوبوس برای Alaçati / Çesme درست خارج از ایستگاه مترو نیست. در واقع باید کمی به سمت پمپ بنزین نزدیک بروید و ایستگاه اتوبوس را پیدا خواهید کرد. واقعاً واضح نیست بنابراین ممکن است مجبور شوید چند بار سئوال کنید.

چگونه می توان از ازمیر به آلاچاتی رسید؟

هتل ها و محل های اقامت در آلاچاتی

آلاچاتی پر از هتل های زیبا در تور آلاچاتی ارزان است. هتل های بیشتری نسبت به خانه های معمولی خواهید یافت. در Maison d'Azur که توسط وبلاگ نویسان به طور گسترده تبلیغ می شود. توسط یک زوج دوست داشتنی اداره می شود که قسمت عمده ای از زندگی خود را در پاریس سپری کرده اند. از این رو است که دلتنگی های زیادی را در فرانسه دیوارهای هتل را پوشانده است. هتل در خیابانی آرام قرار دارد و آنها صبحانه بسیار خوبی را سرو می کنند. اتاق ها بسیار کوچک هستند و وای فای در بیشتر اتاق های خارج از ساختمان اصلی کار نمی کند. به غیر از صاحبان ، کارمندان تقریباً انگلیسی صفر صحبت می کردند که کمی سخت بود.

اگر می خواهید کمی پول بیشتر بپردازید ، در اینجا برخی از بهترین هتل های Alaçati توصیه می شود:

  • هتل لئو  آلاچاتی بوتیک
  • هتل İlayda's Suites
  • هتل Bizim Ev
  • هتل بالامباکا
  • هتل maison d'azur - آلاکاتی ، ترکیه
  • خیابانی که هتل Maison d'Azur در آن واقع شده است
  • کارهایی که باید در Alaçati انجام شود

 

هتل ها و محل های اقامت در آلاچاتی

از آسیاب های بادی دیدن کنید:

آسیاب های بادی معروف Alaçati احتمالاً تنها جاذبه روستا است. آنها هیچ چیز دیوانه کننده ای نیستند اما شما از اینجا نمایی با زاویه دید 360 درجه از شهر خواهید گرفت.

از آسیاب های بادی دیدن کنید

از ساحل Deliki Koy دیدن کنید:

آلاچاتی یک شهر ساحلی نیست اما نزدیکترین ساحل تنها 15 کیلومتر با شما فاصله دارد. اگر قصد غوطه ور شدن در دریا یا آفتاب گرفتن را دارید ، فقط کافی است تاکسی را به ساحل Deliki Koy برسانید.

بندر آلاچاتی برای گشت و گذار در باد:

بندر آلاچاتی به دلیل تعداد زیادی از مدارس موج سواری بادی معروف است. اگر می خواهید یک بار هم از گشت و گذار در موج سواری استفاده کنید ، اینجا مکانی عالی است.

بندر آلاچاتی که در سواحل جنوبی شبه جزیره Cesme واقع شده است در کنار یک خور طبیعی قرار گرفته است. برآمدگی یک سد در بالادست این منطقه را محکوم کرد تا به یک باتلاق تبدیل شود و دیگر قادر به نگهداری گیاهان و جانوران وابسته به منطقه برای زنده ماندن نیست. همزمان با اجرای پروژه بندر آلاچاتی ، مراقبت های ویژه ای برای احیای خور طبیعی انجام شد ، با این امید که تعادل طبیعی منطقه برقرار شود. امروزه دیگر دیدن ماهی هایی که از آب می پرند یا شاهد بسیاری از گونه های فلامینگو و مگس ماهی در طول ماه های زمستان هنگام بازدید از منطقه ، دیگر تعجب آور نیست. معمولاً یک پروژه ساخته شده توسط بشر حیات وحش اطراف خود را احیا نمی کند. 

 

بندر آلاچاتی نمونه ای مدرن از بندر گریمو فرانسه:

چگونگی ایجاد پروژه در وهله اول نیز یک امر منحصر به فرد است. و این داستان از منطقه کوت دازور در امتداد ساحل مدیترانه در جنوب فرانسه آغاز می شود ... شاید حدس بزنید که محبوب ترین جاذبه گردشگری در فرانسه برج ایفل در پاریس است. اما در مورد دومین نقطه محبوب توریست در فرانسه چطور؟ این نامی است که شاید بسیاری از شما آن را تشخیص ندهید: بندر گریمو!

خانه های آلاچاتی

بندر گریمو پروژه توسعه ای است که در دهه 1960 طراحی و ساخته شده است. دقیقاً مانند بندر آلاچاتی ، در یک باتلاق در پایه خور طبیعی واقع شده است. این بندر توسط بندر و مارینا لنگرگاه است و از طریق کانالهای ساخته شده توسط بشر که به دریای مدیترانه باز می شود ، به سرزمین اصلی کشیده می شود. تا آنجا که پیشرفت های ساحلی پیش می رود ، این پروژه ای است که از نظر طراحی و روش احیا باتلاقی که در آن واقع شده بود ، به بسیاری از اهداف اولیه دست یافت. سالها پس از اتمام این پروژه منحصر به فرد ، معماران و مهندسان بندر گریمو ، در صدد یافتن مکان مناسب دیگری برای ساخت نسخه مدرن تر و سازگار با محیط زیست از مفهوم خود بودند و به سرزمینی که بندر آلاچاتی واقع شده است ، برخورد کردند. بندر آلاچاتی توسعه ای است که در نتیجه کار آنها و همکاری آنها با گروه بسیار با استعدادی از معماران و توسعه دهندگان ترک حاصل شده است.در نتیجه ، استعداد بندر آلاچاتی ترکیبی منحصر به فرد از سبک های معماری ترکی ، اژه ای و مدیترانه ای است .

خانه های آلاچاتی

در بندر آلاچاتی هیچ دو ساختمان یکسان نیستند. هر ساختمان سبک و شخصیت منحصر به فرد خود را دارد. هدف بندر آلاچاتی فقط ارائه و زیبایی محیطی سازگار با محیط زیست نیست بلکه تأمین ساکنان آن از طریق یک سبک زندگی منحصر به فرد است که آنقدر خوش شانس هستند که بندر آلاچاتی را خانه خود بنامند. کلیه خدمات و امکانات موجود در حال حاضر و برنامه ریزی شده برای آینده در خدمت تعیین این هدف است. در آینده نزدیک ، ساکنان بندر آلاچاتی از بسیاری از اماکن ورزشی و تناسب اندام ، زمین های گلف 18 سوراخ ، یک مرکز خرید ، مدارس و مراکز سلامتی لذت خواهند برد. 

خانه های آلاچاتی

در خیابان های باریک آلاچاتی گم شوید:

واقعاً هیچ چیز بهتر از قدم زدن در خیابان های آلاچاتی نیست که به نظر من زیباترین جاذبه آن است. شما از همه ساختمانهای زیبا ، کافه ها و مغازه هایی که بعد از تاریکی هوا بسیار شاد می شوند شگفت زده خواهید شد. برای عکاسی از درها و پنجره های زیبا مجبور می شوید توقف های زیادی انجام دهید.

شکار عتیقه جواهرات و جواهرات آلاچاتی :

آلاچاتی بهشت ​​خریداران است. در هر گوشه و کنار یک بوتیک لباس ، فروشگاه های عتیقه و جواهرات طراحی شده است. حتی اگر اهل خرید نیستید ، خرید در آلاچاتی برای خود لذت بخش است. اگر به دنبال چند قطعه برای بازگشت به خانه خود هستید ، درست زیر آسیاب های بادی یک بازار بزرگ سوغاتی وجود دارد.

شکار عتیقه جواهرات و جواهرات آلاچاتی :

شنبه بازار آلاچاتی را ببینید:

اکنون من همیشه عاشق یک بازار محلی خوب هستم که مردم محلی در خیابان هجوم می آورند تا از میوه ها ، سبزیجات و انواع مربا گرفته تا لباس ، جواهرات و منسوجات بفروشند. بازار شنبه آلاچاتی همه چیز را دارد. این مکان عالی برای شکار برخی از موضوعات محلی و معاشرت با مردم محلی است.

در ماه آوریل از جشنواره گیاهان آلاچاتی دیدن کنید:

هر سال در ماه آوریل یک جشنواره گیاهان در Alaçati برگزار می شود. جشنواره گیاهان فقط به گیاهان و سبزیجات منطقه اژه اختصاص دارد ، جایی که می توانید انواع مختلفی از گیاهان محلی را برای فروش ، غذاهای تهیه شده با مواد محلی و بسیاری از سرگرمی ها را پیدا کنید.

بهترین رستوران ها و کافه هاآلاچاتی:

غذا و قهوه هر دو در آلاچاتی گران هستند. به راحتی می توانید بیش از 50-60 TL برای یک وعده غذایی هزینه کنید. صرف نظر از این ، فرهنگ قهوه در شهر قوی است و می توان قهوه بسیار مناسبی یافت. Kose Kahve معروف ترین کافه در آلاچاتی است. تقریباً همه رستوران ها و کافه ها دارای فضای نشیمن در فضای باز هستند که می تواند به راحتی در هنگام عصر پر شود.

بهترین رستوران ها و کافه هاآلاچاتی:

در اینجا برخی از بهترین توصیه های ما برای کافه ها و رستوران های عالی وجود دارد که باید در آنجا در یک تور لحظه آخری آلاچاتی حضور داشته باشید و از غذای خوب لذت ببرید

  • رستوران مورا
  • رستوران اگنیلیا
  • رستوران Balikçi Niyazi (نزدیک بندر آلاچاتی)
  • رستوران خانه نونی
  • باشگاه صبحانه بومبا
  • رستوران و کافه میدن ملوانان
  • Mudavim pide Salonu
  • رستوران هوسف

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران