0/5 - (0امتیاز)

هتل بلموند مانت نلسون آفریقا جنوبی

Belmond Mount Nelson Hotel

آفریقا جنوبی
(0)
1173

هتل بلموند مانت نلسون Belmond Mount Nelson در نوامبر 1918برای صلح به عنوان نقطه پایان جنگ جهانی اول رنگ صورتی زده شد. امروزه 100 سالگی هتل ستاره پرطرفدار شهر میباشد.دیوارهای هتل در یک قرن تغییر نکرده است، اما تاریخ از طریق راهروهای به شما انتقال پیدا میکند.نلسون ماندلا از رهبران جهان در اینجا اقامت داشته است.رنگ صورتی رنگ امید، عشق و شور است.همراه با رویدادهای منحصر به فرد هتل، شما می توانید بسیاری از غم و اندوه در اطراف هتل را نیز ببینید.بنابراین بپیوندید از گذشته، حال و آینده است.شیرینی های ویژه در کوکتل های صبحانه و منحصر به فرد در Planet Bar در دسترس هستند. و برای سلامتی در هر یک از منوهای سالن اسپا درمان های منحصر به فرد گل رز در Librisa اسپا، وجود دارد

استخرهای شنا :

دو استخر شنا در فضای باز وجود دارد که به طور انحصاری برای مهمانان در هتل است.استخر Oasis، یکی از بزرگترین استخرهای گرم در آفریقای جنوبی، ایده آل برای خانواده ها است. خدمات استخر در دسترس از اکتبر تا آوریل و یک مربی شنا می تواند براساس تقاضا تنظیم شود.استخر کلبه در یک مکان انحصاری قرار دارد و برای بیش از 16 ساله محفوظ است. خدمات استخر در دسترس از نوامبر تا مارس است.

مرکز تناسب اندام

مرکز تناسب اندام مجهز به آخرین تجهیزات آموزشی قلب و عروق و وزن است. آموزش شخصی برای هر دو مهمان و بازدید کننده برای انجام ارزیابی تناسب اندام و ایجاد برنامه های مناسب در دسترس است. شما همچنین می توانید تعادل با یوگا در محیط داخلی و فضای باز و پیلاتیز پیدا کنید.

دو زمین تنیس وجود دارد که به طور انحصاری برای مهمانان Belmond Mount Nelson Hotel موجود است.مربی بازنشسته تنیس حرفه ای برکی مک کریا به شما آموزش می دهد که تمام جنبه های بازی خود را بهبود بخشید.برکی در تمام سطوح، از مبتدی تا بازیکنان پیشرفته، انفرادی و یا در گروه های مختلف آموزش می دهد. تجهیزات برای استخدام از هتل در دسترس است.

 

  • امکانات هتل
    • سرویس رفت و آمد
  • امکانات ورزشی و تفریحی
  • خدمات اینترنت
  • امکانات اتاق
  • رستوران و کافی شاپ
  • پارکینگ

تورهای این هتل

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات مسافرین این هتل