0/5 - (0امتیاز)
13 مرداد 1399 ساعت :16:17 3499

نظرات توریست های سختگیر در مورد آنتالیا

ما مسافر آنتالیا هستیم و 4 هفته در آنتالیا زندگی کردیم. بنابراین ما یک چشم انداز کاملاً متفاوت در مورد شهر داریم.

ما پیاده روی زیادی انجام دادیم ، به سالن ورزشی (MCFit در مرکز خرید MarkAntalya) رفتیم و زندگی معمولی "سفر آهسته" خود را که شامل کشف محله ، رفتن به بازارها و کاوش (یا تلاش برای اکتشاف) بود ، را در تور آنتالیا شروع کردیم.دروازه هادریان برج دیدنی آنتالیا است. این دروازه اصلی به داخل شهر بود و برای تجلیل از بازدید امپراتور روم هادریان در 130 میلادی ساخته شد. می توانید درست زیر قوس ها و شیارهایی که توسط چرخ دستی شکل گرفته است قدم بزنید و به شهر قدیمی بروید.

بسیار چشمگیر است پارک کارالی اوغلو یکی دیگر از برجسته های ما بود - این یک پارک بزرگ زیبا با کافه ها و مناظر عالی با آب است. غالباً این نقطه پایانی برای پیاده روی های ما در شهر قدیمی خواهد بود و ما در اینجا در این منظره متوقف می شویم و چای ترکی می خوریم. یکی دیگر از نقاط زیبایی که ما از آن لذت بردیم پارک آتاتورک تنها در چند کیلومتری شرق آنتالیا بود. ما تراموا تاریخی را از اینجا می گیریم (آخرین توقف) و از منظره ساحل کنییالتی لذت می برد که در پائین این مکان قرار داردمواردی که ذکر کردم

پارک کارالی اوغلو

با این وجود واقعاً در یک روز در تور ارزان آنتالیا  قابل بازدید است. نقاط برجسته دیگری در منطقه وجود دارد اما همه در خارج از آنتالیا هستند و به یک تور یا گرفتن اتوبوس های عمومی نیاز دارند. ما قصد انجام گشت و گذار بیشتر را داشتیم اما پس از بازدید از آبشار Duden تصمیم گرفتیم که این آخرین سفر ما به خارج از مرکز باشد - فقط بازگشت از آبشارها یک ساعت پیاده روی بود. یک اتوبوس آنتالیا شهری بزرگ دارای مشکلات بزرگ شهری است که در میان آنها ترافیک وجود دارد. اگر با تراموا (که عالی است) به جایی نرسیدید ، خسته میشوید.

آبشارهای دودن

در خارج از مرکز تاریخی کوچک ، آنتالیا شهر بزرگی است که 2.3 میلیون نفر جمعیت دارد. شاید پاراگراف بالا را خوانده باشید و گفتید "چه کسی ، شما فقط گفتید آنتالیا یک شهر ساحلی توریستی است". مسئله این است که اگر فقط سواحل لارا یا کنییالتی را مرتباً مکرر می کنید و به شهر قدیمی سرگردان می شوید این احساس شما خواهد بود. شهر قدیمی و شهر جدید ترکیبی از مدرن و قدیمی است و امتداد و کشش دارد ... جذاب نیست ، اغلب شلوغ است ، و مردم واقعاً چندان دوستانه نیستند. من دیده ام که بسیاری از مردم می نویسند که چگونه افراد محلی در آنتالیا دوستانه هستند. خوب ، ممکن است در صورت سرگردانی در شهر قدیمی صادق باشد و کسی در تلاش است چیزی را به شما بفروشد یا شما را در رستوران خود فریب دهد. نه تنها به طور متوسط ​​محلی پیدا کردیم که اصلاً خیلی دوستانه نبود ، بلکه آنها را بسیار خشن دیدیم ، یا همانطور که لیسته به اسپانیایی به من می گفت "برادران ملکه پسر!" ما هرگز ندیده ایم که مردم اینقدر نسبت به دیگران بی توجه باشند ، بنابراین بی احترامی به فضا یا پروتکل اجتماعی (راه رفتن در تراموا را دارند. همیشه یک ظرف غذا است زیرا مردم همیشه در جلوی درها هستند و سعی می کنند قبل از اینکه افراد مایل به خروج باشند حتی یک شانس داشته باشند) معنی این کار چیست؟

دروازه هادریان

خوب متن بالا نشان دهنده نظرات توریست های خارجی  است که اغلب مسن هستند و با فرهنگ شرقی آشنا نیستند و درک درستی از کشورهای آسیایی ندارند

نظر کریستین:

برای مسافری که می خواهد در مرکز شهر بماند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کند ، آنتالیا می تواند کابوس (بسته به صبر شما) باشد. با این حال من هر سال به آنتالیا می روم. اگر ماشین اجاره کنید گزینه های مختلفی برای استراحت و جذابیت وجود دارد. برخی از نمونه ها: بازدید از شهر باستانی فاسلیس و شنا در بنادر آن ، تنبلی در ساحل چیرالی ، بازدید از شهرهای باستانی Perge ، Aspendos ، Termessos ، Olympos ، Xantos و غیره ، پیاده روی در مسیر Lycian ، گشت و گذار به Kekova (شهر غرق شده) است.هنوز دلایل خوبی برای بازدید از آنتالیا وجود دارد.

نظر کیت:

همانطور که بیان می کنم یکی از زیباترین خطوط ساحلی در آنتالیا است.

نظر لوئی:

استانبول با کارهای بی پایان برای دیدن و انجام دادن بسیار شگفت انگیز است. این یک کلانشهر در سطح جهانی است که زیبایی و لعاب بسیاری دارد. اما آنتالیا به عنوان یک شهر به جز سبز بودن و داشتن یک ساحل زیبا و غیره خاص نیست. اما زیبایی آنتالیا منطقه اطراف آن است و برای آن شما به ماشین نیاز دارید. منطقه آنتالیا مملو از نقاط بسیار زیبا و تاریخی ، سواحل ، کوه ها و فضای سبز زیادی است. شما فقط نمی توانید در جنگل آنتالیا بمانید و مانند آن باشید. خوب حتی شاید زندگی در یک محله خوب کنییالتی تجربه ای متفاوت باشد. من از استانبول هستم و هر بار که از منطقه خودم (12 کیلومتری) در نزدیکی کوه و ساحل به مرکز شهر آنتالیا می روم ، دچار افسردگی می شوم.