0/5 - (0امتیاز)
29 شهریور 1398 ساعت :19:50 2120

خلیج فانگ نا پوکت(نمادی برای پرده های سینمای جهان)

مناظر باورنکردنی خلیج فانگ نا پوکت (Phang Nga)همیشه در صدر لیست مکان های برای بازدید در پوکت بوده است.

روشهای زیادی برای کشف خلیج فانگ نا پوکت وجود دارد. می توانید از طریق غارها و تالابهای محصور فانگ نا را از طریق قایق رانی کشف کنید. یک روز کامل در تور پوکت در اطراف خلیج فانگ نا پوکت ، آرامش بخش ترین و لذت بخش ترین تجربه است. مشابه مناظر خلیج معروف Halong در ویتنام ، این مناظر با شما خاطرات فراموش نشدنی را به همراه خواهد داشت.

چرا خلیج فانگ نا پوکت بسیار مشهور است؟

خلیج Phang Nga را می توان در تنگه مالاکا یافت. این بهشت تایلند بین سرزمین اصلی شبه جزیره مالایا و پوکت واقع شده است. این منطقه با چشم اندازهای زیبا احاطه شده است و بازدید کنندگان را تشویق می کند که بیشتر به کاوش دربیایند. خلیج تقریبا 400 کیلومتر مربع و حاوی تعداد زیادی جزایر است که مشهورترین آنها جزیره جیمز بانداست در اینجا شما می توانید حیات وحش بومی ، رودخانه های وحشی و برخی غارهای جالب در اطراف را کشف کنید. در واقع ، بخش بزرگی از خلیج اکنون محافظت شده است به طوری که این زیبایی طبیعی برای مدت بسیار طولانی در کنار ما خواهد ماند. مناطق حفاظت شده در پارک ملی AO Phang Nga واقع شده اند که تنها یکی از بسیاری از مناطق تفریحی در فضای باز است که می توانید هنگام بازدید از خلیج Phang Nga لذت ببرید. علاوه بر لمس هالیوود و زیبایی های طبیعی موجود در خلیج Phang Nga ، این منطقه به دلیل فرهنگ های متنوعی که در جوامع محلی وجود دارد مشهور است. صخره های سنگ آهک ، غارهای بیشمار ، مکان های باستان شناسی سالهاست که مردم را به سمت این منطقه سوق داده اند.

خلیج فانگ نا پوکت(نمادی برای پرده های سینمای جهان)

رسیدن به خلیج خلیج فانگ نا پوکت:

بیشتر بازدید کنندگان این منطقه با پرواز به کرابی یا فرودگاه بین المللی پوکت می رسند. خلیج Phang Nga توسط هر دو مکان به راحتی با قایق قابل دسترسی است. تورهای قایق به خلیج فراوان است و تور متوسط ​​به طور معمول شما را به جزایر جیمز باند و روستای کو پانیی Ko Panyee در میان سایر نکات برجسته منطقه می برد. تورها همچنین شامل توقف در جزایر کوچکتر و همچنین ماجراهایی از قبیل قایقرانی دریا و غواصی است. بازدید کنندگان مشکلی برای رزرو تور نخواهند داشت که متناسب با منافع شخصی آنها باشد. افرادی که از بانکوک و اتوبوس به منطقه می روند ممکن است به Panga Gna بروند. یک ترمینال قایق در آنجا وجود دارد که می توان قایق را به خلیج Phang Nga نیز اجاره کرد.کسانی که می خواهند به محض ورود مستقیم به پارک ملی Phang Nga بروند ، می توانند با کیوسکی که در ایستگاه اتوبوس واقع شده است ، یک تور را رزرو کنند. ایستگاه اتوبوس برای بسیاری از افراد تور ارائه می دهد. اولین موردی را که با آن روبرو هستید را  رزرو نکنید. برای یافتن بهترین تور برای شما و گروه خود ، مدتی را برای صحبت با اپراتورهای مختلف اختصاص دهید. به طور معمول هر روز چند سفر متفاوت ارائه می شود. تورهای کامل روزانه ، تورهای نیم روزه و تورهایی با یک عصرانه در Ko Panyi رایج است. همچنین ممکن است یک سفر دریایی قایق دریایی پیدا کنید که با نیازهای شما بهتر متناسب باشد. تورهای داخل پارک از پوکت یا کرابی کوتاه تر از آن است که وقتی یک بار به خلیج Phang Nga رسیدید ، پیدا می شوید ، اما هزینه بیشتری نیز دارند. به لطف جغرافیای سرپناه خود ، Phang Nga در تمام سال ، حتی در فصل بارانی ، در دسترس و زیبا است. دریا هرگز خشن نیست ، بنابراین لازم نیست نگران آب دریا باشید.

  • پارک های ملی AO Phang Nga در خلیج فانگ نا پوکت:

در 29 آوریل 1981 پارک ملی AO Phang Nga در استان Phang با یک حکم سلطنتی ایجاد شد. در اعلامیه 98 ، بخش 64 در روزنامه رویال در آن تاریخ اعلام شد. زیبایی طبیعی آن شامل برخی از بخش های ساحلی منطقه Mueang Phang Nga و همچنین منطقه Takua Thing است. بیشتر پارک منطقه ای است که با نام دریای اندامان شناخته می شود. در اینجا بسیاری از جزایر کارستی برج آهکی را کشف خواهید کرد. مشهورترین این ها Khao Phing Kan است که به دلیل نقشی که در فیلم The Man با تفنگ طلایی بازی کرده بود ، جزیره جیمز باند نامگذاری شده است. حاشیه های بی نظیر و نمای چشمگیر جزایر درون این پارک ، آن را به مکانی محبوب برای بازدید گردشگران تور تایلند تبدیل کرده است. پارک ملی AO Phang همچنین از یکی از بزرگترین جنگل های بومی حرا تنگه تایلند است.

  • پارک ملی دریایی Phang Nga Bay در خلیج فانگ نا پوکت:

 یکی دیگر از مناطق بسیار جالب برای بازدید پارک ملی دریایی Phang Nga Bay است. در 14 اوت 2002 ، توسط سایت رامسر اعلام شد. سایت رامسر (Ramsar site)منطقه ای از تالاب ها است که طبق کنوانسیون رامسر دارای اهمیت بین المللی است. این خلیج کاملاً کم عمق است و شامل 42 جزیره جداگانه است. این پارک ملی نه تنها در مناطق کم عمق دریایی و تالابهای جنگلی قرار دارد بلکه بیش از 28 گونه خانواده شاه پسند را نیز شامل می شود. این شاه پسند ها از صخره های مرجانی و تخت های دریایی تشکیل شده است. بازدید کنندگان می توانند 88 گونه از پرندگان را در اینجا و همچنین 82 نوع ماهی ، 3 گونه دوزیست ، 18 گونه خزندگان و 17 گونه پستاندار را مشاهده کنند. از جمله آنها می توان به سیاه و سفید بی انتها ، سرخ در معرض خطر ، گیبون دست سفید ، دوگونگ ، روپوش آسیایی و مأمور مالزی اشاره کرد. بسیاری از این گونه ها در معرض خطر یا تهدید جهانی هستند.

فعالیت های روزانه خلیج Phang Nga

فعالیت نامحدودی برای نگه داشتن بازدید کنندگان در هنگام اقامت در نزدیکی خلیج Phang Nga وجود دارد. علاوه بر فعالیت های بی شماری در آب ، از ماهیگیری ساده گرفته تا غواصی و صخره نوردی ، می توانید تعداد زیادی رستوران با غذاهای محلی ، تجارب خرید بی نظیر و استراحتگاه Phang Nga را پیدا کنید که آماده میزبانی میهمانان خود هستند.پیاده روی و قایقرانی در Khao Lak همیشه مورد توجه گردشگران تور ارزان پوکت است. این فعالیت شما را از مسیر ضرب و شتم خارج می کند که در آن می توانید رودخانه های وحشی را با یک قایق بامبو کشف کنید. مطمئناً در طول سفر خود بسیاری از گونه های حیوانات طبیعی را مشاهده می کنید. مارمولک ها ، پرندگان گرمسیری و گاومیش های آب گرم در حالی که آویزان میوه های عجیب و غریب هستند ، منظره را تزئین می کنند. اگر قایقرانی کار شما نیست ، یک مسیر سوار بر پشت یک فیل را در مسیرهای کنار تپه امتحان کنید. این تجربیات برای همه سنین عالی است.صخره های بی نظیر و آب های آرام و شفاف برای snorkeling ایده آل هستند. جزایر مجاور Phi Phi Don و Phi Phi Leg سفر روزانه را در هنگام تعطیلات Phang Nga Bay انجام می دهند. Phi Phi Don در چندین سواحل گرمسیری قرار دارد که در آن می توانید در محیط اطراف خود استراحت کنید و از آن لذت ببرید در حالی که Phi Phi Leg دارای باغ های مرجانی بیشماری به اندازه کافی کم عمق است که حتی یک تازه کار نیز می تواند جادویی خود را در زیر دریای دریا کشف کند.سافاری جنگل در Phang Nga تجربی است که به زودی فراموش نخواهید کرد. راهنماهای باتجربه شما را در رودخانه قایق رانی سوار می کنند که در آن با پرندگان ، میمون ها و انواع مختلف زندگی وحشی بومی روبرو خواهید شد همچنین می توانید سوار بر یک فیل از طریق چشم انداز جنگل انتخاب کنید. این بهترین راه برای گرفتن یک نگاه نزدیک و شخصی به Phang Nga است.دنیاهای شگفت انگیزی در داخل مسیرهای برج در خلیج Phang Nga وجود دارد ، و قایقرانی دریا تنها راه رسیدن به آنهاست. راهنماها شما را با قایق های حکم به مرکز این شگفتی های طبیعی می برند. با دست و پا زدن راه خود را از طریق غارهای کوچک که وارد غارهایی می شوند که به دلیل فرسایش به طور مداوم در حال تحول هستند ، خواهید رسید. بسیاری از خلاقیت های موجود در این غارها با منطق مخالف هستند. راهنمایان آگاه همچنین به Mangroves ، Diamond Cave ، Bat Cave اشاره خواهند کرد.خلیج Phang Nga مکان مناسبی برای رفتن به کشتی تفریحی ناخواسته چینی است. شما را برای رفتن به یک سفر دریایی با استفاده از وسایل نقلیه تند و سریع برای مسافرت با قطار گرمسیری از پوکت تا خلیج Phang Nga بیرون می برند. در طول مسیر قادر خواهید بود به جزیره جیمز باند ، دهکده زیبای کولی و موارد دیگر بروید.

خلیج فانگ نا پوکت(نمادی برای پرده های سینمای جهان)

خرید در داخل و اطراف خلیج Phang Nga

خرید بخشی طبیعی از هر تعطیلات است. همه دوست دارند سوغاتی های خانگی را بیاورند ، به خصوص وقتی که از یک مقصد جدید بازدید می کنند. خلیج Phang Nga و مناطق اطراف آن دارای چندین مغازه و بازار کوچک هستند. بعضی از آنها از توریست ها پذیرایی می کنند ، در حالی که در برخی دیگر شما فرهنگ محلی را حس می کنید.خیاط های زیادی وجود دارند که می توان پیراهن ، کت و شلوار و جلیقه خریداری کرد.فروشگاه هایی مانند Dodee Koh Yao Noi کالاهای دست ساز را با قیمت های مناسب ارائه می دهد. این مکان بسیار مناسب برای خرید هدایا و همچنین لباس و جواهرات مناسب است. بازار بنگ نیانگ مکانی عالی برای گذراندن ظهر است. مشتریان ترکیبی از افراد محلی و گردشگرانی هستند که به دنبال غذاهای خیابانی ، کالاهای با کیفیت و سوغات هستند. فضای دوستانه و سرگرم کننده برای خانواده ها مناسب است و چندین غذای نزدیک نیز وجود دارند. از طرف دیگر ، بازار Takuapa Flea بیشتر محلی است تا گردشگران. به بینش بهتر فرهنگ محلی  بپردازد. در اینجا می توان همه چیز را از ماهی و گوشت تازه گرفته تا مواد کاملاً پخته یافت. بازار کک در بخش Old Town Takuapa واقع شده است.

اقامتگاههای تفریحی در Phang Nga

  • Aleenta Phuket Resort and Spa

جایزه تفریحی ساحلی لوکس است. استراحت و آرامش شما با محل استقرار مرکز سلامتی آیورا با اسپا Epicianan تضمین شده است. ناهار خوری معمولی در تمام طول روز و شب با غذاهای خلاقانه و مدرن که در The Edge سرو می شود و نوشیدنی ها و میان وعده هایی که در طول روز در ساحل بی نظیر ارائه می شود در دسترس است. غذاهای معاصر تایلندی که از مواد تازه و محلی تهیه شده است را می توان در The Natai یافت و غذاهای خصوصی در اتاق شما نیز سرو میشود. یک سالن بدنسازی کاملاً مجهز و همچنین اینترنت بی سیم و Wi-Fi به راحتی ارائه شده است. میهمانان می توانند از یک یا دو خوابگاه ، تختخواب ، ویلا یا سوئیت انتخاب کنند. گلف ، قایقرانی ، غواصی و نمایش در سیام میرامیت فعالیت و سرگرمی زیادی را برای همه بازدید کنندگان Phang Nga Bay فراهم می کند.

  • Akyra Beach Club

در پوکت یک استراحتگاه ساحلی است که به طور مستقیم در ساحل ناتایی واقع شده است. فقط 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی پوکت واقع شده است که مکانی ایده آل برای کسانی است که پرواز می کنند. شما در یکی از 59 اتاق ، سوئیت ها ، و یا ویلاهای مستقر و مجلل اقامت خواهید کرد که می توانید از امکاناتی مانند آبگرم ساحلی و سالن ورزشی کاملاً مجهز. کلوپ ساحلی آکیرا برای مسافران تجاری ، عروسی یا سایر گروه های بزرگ ایده آل است. آنها فضای مناسبی را برای طیف گسترده ای از مهمانی ها و اجتماعات ارائه می دهند. فعالیت های موجود در اینجا شامل قایقرانی ، غواصی ، گلف و یوگا روحی است.که میتوانید در تور لحظه آخری پوکت تجربه نمائید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    محمدرضا حیدرنیا
    ما 5 روز در این هتل بودیم اصلا شرایط یک هتل 4 ستاره رو نداره دمپایی روفرشیدنداشت گاوصندوق نداشت شامپو و دیگر وسایل را باخساست تمام میدادند صبحانش بد نبود و از همه بدتر لیدر اون بود خانم الهام بسیار ادم کلاشی بود و قیمت همه تورهارو چند برابر به ما گفت ازمون خواست یک بسته براش ببریم شیراز و چون بخاط مسایل امنیتی ازش نگرفتیم ترانسفر برگشت بهمون نداد و جواب تلفن را دیگه نداد حتی اگه هتل خیلی هم عالی باشه بخاطر الهام اونجا نرید
  • avatar
    لیلا کاظمی
    تمام آنچه گفته در مورد امکانات هتل، دروغ محض هستش خیلی کثیفه، من همین الان تو این هتل اقامت دارم و دارم هتل رو عوض میکنم، نه تمیزه نه یخچال درستی داره، نه دمپایی نه تهویه خوب...