0/5 - (0امتیاز)
19 آذر 1398 ساعت :13:29 1770

بلک آنتالیا (Belek) بروی نقشه گلف جهان

 بلک آنتالیا (Belek) یک هدف ساخته شده است ، رفت و آمد مکرر لوکس که توسط سواحل شنی سفید و جنگل های کاج احاطه شده است.

اما آنچه که واقعاً مشهور است ، گلف است. در طی پنج سال گذشته ، بلک کاملاً روی نقشه گلف قرار گرفته است و ستارگانی چون Tiger Woods به هزاران گلف باز که هر ساله بازدید می کنند اضافه شده است.بلک اکنون کاملاً خود را به عنوان جایگزین مقرون به صرفه برای مقصد های گلف پرتغال و اسپانیا مستقر کرده است. بلک با 16 دوره بازی گلف حرفه ای ، جلب توجه خود را برای جذب گلف بازان به دوره های کلاس برتر جلب کرده است.حتی اگر طرفدار گلف نباشید ، کارهای بسیاری وجود دارد. شهرهای باستانی برای کاوش نزدیک هستند و تئاتر آسپندوس که در 15 کیلومتری شرق بلک واقع شده است ، بهترین تئاتر رومی در جهان باستان است. در پشت تئاتر Aspendos ، از Aquaducts روم باستان بازدید کنید. فقط 25 کیلومتری غرب بلک ، شهر باستانی Perge است. در اینجا حمام های رومی ، خیابان های مرمر و استادیوم رومی پیدا خواهید کرد.

Belek سواحل شنی بلند ، انواع ورزش های تفریحی و فعالیت های ساحلی را ارائه می دهد ، از قایقرانی و کوهپیمایی تا اسکی روی آب. با پرداخت هزینه اندک ، پارک ساحلی بلک به شما امکان می دهد تا به تختخواب های آفتاب ، رستوران ها ، ورزش های آبی ، مسافرت با قایق وارد شوید. بلک فروشگاه های مختلفی را در اختیار دارد که انواع و اقسام سوغات ، کالاهای چرمی و جواهرات را به همراه ملزومات روزانه به فروش می رساند. اگر می خواهید تفریحی خوبی داشته باشید ، بازار بلک هر شنبه مکان خوبی برای توریستهای تور آنتالیا است.هتل های پنج ستاره زیادی در بلک وجود دارد ، بنابراین هرگز از یک تجربه خوب غذاخوری دور نیستید. و رستوران در National Golf Club از شهرت بسیار خوبی برخوردار است و غذاهای بین المللی و ترکی را ارائه می دهد. در مقایسه با بسیاری از مراکز گلف اروپا ، ناهار خوری بسیار ارزش دارد بنابراین بازدید از مراکز غذاخوری مناسب مقرون به صرفه تر است.با توجه به تعداد زیاد هتل های بزرگ در بلک ، بیشتر کلوپ های شبانه ، کافه ها و سرگرمی ها در هر تفریحی قرار دارند. با این وجود چند باشگاه از جمله Club 29 در نزدیکی آبشار وجود دارد.

گلف - بلک دارای 16 دوره حرفه ای است و می تواند در دوره های اصلی رقابت کند. بازی در اینجا ارزانتر از اسپانیا یا پرتغال است و علاوه بر این زمستان های گرمتر باعث می شود Belek به یک مقصد گلف در تمام سال تبدیل شود. این اقامتگاه در جوایز مجله گلف در سال 2013 به عنوان "بهترین مقصد گلف اروپا" نامگذاری شده است. همه دوره ها دارای کلبه های مجهز ، حرفه ای ها و امکانات رده بالا از جمله کرایه اجباری باشگاه هستند.هتل Voyage Belek Golf & Spa دارای یک مرکز اسپا و سلامتی 5000 متر مربع است که طیف وسیعی از روشهای درمانی و زیبایی را ارائه می دهد. Rixos Pemium Belek Royal SPA داروهای مختلفی از جمله ماساژ هیدرو برای یک درمان آرامش عمیق دارد.

باید بدانید

قبل از ورود به ترکیه به ویزا احتیاج خواهید داشت. انجام آنلاین و کار با آن بسیار ساده است و با هزینه 20 دلار یا ارز معادل شما می توانید ویزای ورود چند روزه 90 روزه دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر به توریاب مراجعه کنیدبرخی از دوره ها فقط در صورت اقامت در هتل مجاور می توانند انجام شوند ، بنابراین پیش از این بررسی کنید تا از ناامیدی خودداری کنید.در دوره Montgomerie Maxx که توسط کالین مونتگومری ، کاپیتان سابق اروپا Ryder Cup طراحی شده و یا از دوره کاج Cordelia که توسط کاپیتان Ryder Cup ، سر نیک Faldo طراحی شده ، بازدید کنید.

رسیدن به بلک آنتالیا (Belek)

فرودگاه آنتالیا حدود 33 کیلومتر با بلک فاصله دارد و بسیاری از خطوط هوایی پروازهای مستقیمی را در آنجا ارائه می دهند.

مطلب مرتبط: بلک آنتالیا کجاست؟

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران